Demi Mu

Posted: 3 Disember 2016 in Kerja Baghal Lalalala, Kotak-kotak

buku-pa-1

buku-pa-2

buku-pa-3

buku-pa-4
“Buat apa beli buku? Bukan boleh kenyang pun.”

Tak tahu ke yang buku ialah makanan untuk minda dan jiwa (bagi sesetengah orang macam aku)? Kalau dah minat, berapa-berapa pun sanggup bayar untuk buku sedap. Hal makan boleh letak tepi dulu. Karang-karang la fikir. Lagipun alahhh bukan mati pun kalau sehari-dua tak jumpa nasik. Rumput kat padang kan banyak. Aku tengok lembu makan rumput tak mati pun. Gebu-gebu ada la. Hihi

Advertisements
Komen-komen
  1. Amna Shark says:

    komik kelakar, tapi membawa maksud mendalam. wow!

    Like

  2. Aujinz says:

    hahahahahahaha.. kan, bukannya perut jer perlu isik, minda ngan jiwa pun kena isi gak, so taklde lah pung pang pung pang macam tin kosong

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s