Selepas Hujan Turun

Posted: 15 Ogos 2016 in Kerja Baghal Lalalala, Zaman Primitif

1

2

3

4

5

75

TEMPLATE

Komen-komen
  1. Tanpa Nama berkata:

    aku bagi can orang lain dpt first dulu pun diorang tak nak..
    tak da hal la, aku park first kat sini dulu..hehe

    eh, aku tak pernah buat pun idea genius mcm gambarajah di atas..
    selalu tgk pelangi kat langit lepas hujan je..tu pun takut nak tunjuk, sbb masa tu aku dgr nanti tgn jadi kudung..

    apa pun, ko yakin ke tu biasan pelangi bawah matahari?ataupun tu bahan kimia dalam dakwat pen tu yg nampak mcm pelangi?fuh soalan saintifik ni..haha

    -krtunster-

    Like

    • Pa Johan berkata:

      Tahiniah dapat 1st lagi… *__*

      Aku memang tak boleh lawan la kalau brader sains yang cakap. Hahaha betul la tu. Komponen kimia dalam dakwat pen tu kot yang hasilkan warna pelangi bila bersentuhan dengan air. Aku terus teringat kat bab Chromatography kalau aku tak salah, under subjek Separation in Analysis kat uni dulu. Benci betul la. Aku fail subjek tu btw. T-T

      Like

  2. Zyra Roxx berkata:

    kau punya lepas hujan educated betul. aku punya lepas hujan agak barbaric sebab aku suka melompat-lompat ke atas lopak air tanpa arah tujuan bajet raksaksa pemusnah, huhu.

    Like

  3. plain83 berkata:

    3rd! LoL… hamiklah first ko tu nazha weh, hamiklah…

    Nice permainanmu itu, nanti aku nak try la hahah (tapi kena sorok2 sikitlah segan pulak kalo ada orang nampak sebab aku bukan budak2 dah… LoL)😄

    Like

    • Pa Johan berkata:

      Hahaha tahiniah jugakkk

      Kalau taknak orang nampak, hang boleh cuba try kat parit-parit besar yang dalam sikit. Situ orang tak ada punya. Kalau ada pun, mat gian. Depa peduli apa. Silap-silap deme ajak jadi geng. Hahah

      Like

  4. cEro berkata:

    Hahahaha. Kenapalah masa kecik aku tak kawan dengan kau.
    Aku kecik dulu lepas hujan main lumba bot kat longkang.
    Hahahahahahah

    Like

  5. Amna Shark berkata:

    waaa… nak join…

    Like

Timakasih! :>

