I.K.I

Posted: 21 Jun 2016 in Bobby the Bubbly Babi, Hari Yang Bertajuk

Sempena anak dah masuk usia setahun, aku buat zine bodo-bodo bertajuk IKI.

IKI akan diberi secara percuma kepada 10 pembeli bukupeti yang bertuah. Yay!

Jpeg

Contoh packing macam ni. Ada IKI, buku dan sampul duit raya Bobby yang bukan kosong. Ada isi beb!
Yang ni dah ada orang punya.😀

Jpeg

Siapa cepat, dia dapat! Lai lai lai!

Komen-komen
  1. kartunster berkata:

    fuh tahniah2..

    iki ni ada 2 maksud
    1) iki (bahasa jawe) = ini (bm)
    2) nama pnggilan utk fikri..cth : fitri, fitri, fiki, fiki, iki..iki..

    betul tak aku?
    btw, aku nak 1, nt aku order..

    Like

  2. cEro berkata:

    Simpan aku satu.
    Pastikan akulah antara 10 yang bertuah tu. Hehehe
    (dari hari tu aku suruh simpan, sampai sudah aku tak contact pun kau utk beli, tapi kali ni aku akan betul-betul contact. Nantikan. Hehe)

    Like

  3. rakanfarhan berkata:

    Terima kasih sebab menuahkan saya! – A.I.²

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s