#bukupeti 2

Posted: 5 Mei 2016 in Hari Yang Bertajuk, Karut-tiviti

Aku dah keluarkan buku suka-suka sendiri yang KEDUA!
Wooooooo!

Jpeg

Meh aku bukak sikit.

ezgif.com-video-to-gif

Harganya RM 25 kalau beli dari tangan aku terus, tapi aku tak buat cara ni.
Jadinya, RM30 total, gaya pos.
Boleh pm, wassap atau email aku untuk pembelian (rujuk wijet tepi kiri).

Adakah kau juga ada keluarkan buku sendiri-sendiri?
Jika ada, dan harganya RM20 ke atas (tak termasuk pos), mungkin kita boleh bertukar-tukar buku.

Aku sapot sistem barter.😀

Tapi, sebelum tu aku nak mintak ampun dulu kalau buku ini dan buku sebelum ini tak mencapai standard kejuruteraan pembukuan. Tersenget sana sini, gambar terkabur, terhilang huruf, terhilang ayat, tertypo, terbalik, terongak, terkoyak, tertumpah air Milo, terselet sambal, dan beberapa ter yang lain. Maklumlah, buku DIY. Aku pulak tu yang buat semua kerja. Hmmm…

Tapi itulah yang spesel pasal buku bikin rumah ni. Kejadiannya tak sempurna. Ada aje yang tak kena. Mana ada orang hangin, tempelak, tak puas hati dan panas dengan buku keluaran Dewan? Inti dia tip top. Kalau orang bising-bising pun mungkin sebab cover dia tak hensem. Tu je. Hahah.

So, yeah. Roger aku lincahhh!

Komen-komen
  1. gua berkata:

    pergh lincahh kuar buku baru..
    gua kena lincah2 jugak usha dompet ni..

    -kartunster-

    Like

  2. cEro berkata:

    Aku dah pecah tabung. Baru habis kira tadi.
    Nanti aku wassep no kau. Jangan tak layan plak. Huhuhuh

    Like

  3. m. berkata:

    alaa apa ni dah sebulan lebih baru perasan ni huuhuu
    ada lagi tak ni? eh nanti kita whtsapp awak la ek

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s