#bukupeti Lagi

Posted: 14 April 2016 in Karut-tiviti, Kerja Baghal Lalalala

Oleh sebab ajal maut datang menjemput tak kira masa dan umur, aku dengan lipas kudungnya menyiapkan #bukupeti nombor 2. Kemain lagi aku ni. Bab-bab lagha dan tidak berfaedah laju je aku buat. Buat perkara mungkar tak ingat ke mati pulak. Pening aku. Di dalam buku yang belum siap ni bakal ada beberapa cerita bohong rekaan terbaru, yang tak pernah pun di publish di blog, dan beberapa cerita bohong yang telah aku konstruk balik sesuai dengan citarasa pembaca masa kini yang semakin matang dan berfikiran terbuka cewaaahhh. Aku print tak banyak. Dalam 2 – 3 ketul saja. Siapa nak beli, tunggu aku buka order. Meanwhile, buku pertama masih ada lagi beberapa ketul. Kalau nak, boleh roger aku secepat memasak mi segera!!! Apa tunggu lagi? Lincahhhhhhh.

Jpeg

Jpeg

Jpeg

Komen-komen
  1. cEro berkata:

    Nak! Nak! Nak!

    Like

Timakasih! :>

