Bobby the Cat

Posted: 5 April 2016 in Bobby the Bubbly Babi, Karut-tiviti

Aku suka kucing, tapi mak aku tak bagi bela sebab dulu masa kecik aku ada lelah. Jadi aku pun lukis kucing banyak-banyak untuk meredakan stress.

Ni semua gambar kucing. Babi takde. Percayalah.

54314325 001

Komen-komen
  1. Tanpa Nama berkata:

    2nd row from the bottom, no 2 from right bobby ditekted!

    -akuyangselalufirstdisini-

    Like

  2. Pa Johan berkata:

    Sebab hidung dia kan kau dapat detect. Hmmm

    Like

  3. cEro berkata:

    Gigih tau aku scan satu-satu kucing tu akhirnya berjumpa juga dgn Bobby the ‘cat’. Hahahaha

    Like

  4. Amna Shark berkata:

    Orang yang tak percaya, akan usaha cari juga. Contohnya saya. Hehe..

    Like

Timakasih! :>

