Selamat Kembali Ke Sekolah!!!

Posted: 29 Disember 2015 in Hari Yang Bertajuk, Zaman Primitif

GFT 001

Komen-komen
  1. nazha berkata:

    adakah aku yang terfirst kali ni???

    Like

    • nazha berkata:

      yeahuu..hinss hinss puas hati aku dapat tebus balik kegagalan entri hidung..
      ok tu je nak komen..
      pasal lencana aku budak laki2 gosok kat kocek baju depan..tak payah sesiku L..
      tapi cuma bila nak pakai baju butang tertukar2 atas bawah hahaha..

      Like

  2. Pa Johan berkata:

    Yeahhhh Kartunster is back on track!!!

    Like

  3. Kringet berkata:

    Haha. Zaman kita jahit. Lencana letak kat poket, bukan atas poket. Jadi bila jahit sendiri…terjahit dengan poket-poket sekali.

    Ahhh udahhh ko!! Jajan ke, shapener jenis bulat ada cermin bila dah kerit pensil tiup2 tu atau raba (rubber) ke tak boleh bubuh dalam poket baju. Boleh kat poket seluor je…

    Like

  4. plain83 berkata:

    Hahahaha… aku saja bagi chance nazha utk komen first kat blog feveret dia ni kali ni, aujinz dah inform aku aritu so aku mengalah je, ye aku memang baik :p

    Like

  5. cEro berkata:

    Aku dulu pun lekat sendiri. Tapi sebab lekat kat poket, so takde masalah sgt.
    Cuma jadi masalah bila seminggu kemudian dah tercabut dah lencana.
    Masa silap aku buat pun aku tak pasti. Hahahaha

    Like

  6. Prinz Aujinz berkata:

    Hahahahaha… aku takde masalah lekat melekat ni. Sebab aku nak buat semua test lapan ratus kali… cuma masalah masa zaman darjah satu dulu ialah, gentar tersepit ngan zip seluar. Kaha

    Like

  7. Zyra Roxx berkata:

    hahahahahaha faham sgt sbb dulu alih2 lencana dok dekat leher. dh lah jahit, nk kena tetas balik TT

    Like

Timakasih! :>

