Son-Shine

Posted: 12 Julai 2015 in Uncategorized

a

b

c

d

e

f

g

k

Komen-komen
  1. Tanpa Nama berkata:

    waa..tahniah2..

    ali rizki = rezeki yang tinggi๐Ÿ™‚
    molek benar nama tu..

    -kartunster-

    Like

  2. Aujinz berkata:

    Tahniah Pa.. tahniah.. baru sekarang aku nak ucap tahniah. Si Ali dah siap baca buku novel tu semua .. kakakakaka

    Like

  3. deeya berkata:

    tahniah pa…….. klu bakal anak aku wedok nti kte jadi besan ye pa. hahahaha…!

    Like

  4. plain83 berkata:

    Tahniah Pa! Oh patutlah lama tak nampak update blog, hehe.
    Son shine yang bernama Ali Rizqi, marvelous~ ;3

    Like

  5. Pa Johan berkata:

    Mekaceh semuaaaaaa. I’m back hoyeah hoyeahhhh *sementara anak tengah tido ni*

    Like

  6. cEro berkata:

    Tahniah!
    Waaahhh!! Bestnya dah ada anak๐Ÿ™‚

    Like

  7. aishah len'sain berkata:

    2 jun peng? Same beday ngan aku peng. Sure anak ko baik lagi budiman mcm aku prng ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

    Like

  8. kringet berkata:

    lama tul folo tp x jenguk. subur betul. tau tau dah kawin. tau tau dah ada anak. sok tau tau dah ada menantu. tahniah weh. dah pandai apa budak tu skang?

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s