Mut! (1)

Posted: 28 Oktober 2014 in Zaman Primitif

12

Komen-komen
  1. Tanpa Nama berkata:

    wakaka..

    nama bapak kawan sekolah aku pun sama jugak macam pakcik kawan ko tu..
    Syafiq bin Buang
    Riduan bin Kutip
    Azlan bin Pungot..

    Dasar Jawa JDT..hahaha

    #kartunster

    Like

  2. plain83 berkata:

    fuh… semua binatang2 yang disebut dalam entry ni, aku dah pernah bela semua… ada yang bertahan lama, ada yang hidupnya singkat saja… skarang ni bela beberapa ekor ikan karin dan kucing ;3

    Like

  3. cEro berkata:

    Hahaha…
    Dulu aku ada kuceng bernama Suleman.
    Tapi sebenarnya kucing tu betina..

    Like

  4. kringet berkata:

    apa ek nama sebenar dia? kalau dalam mykad mesti panjang lg kan?

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s