Too-Cool

Posted: 30 September 2013 in Karangan Bertulisan Komputer, Zaman Primitif

12345678

*Kami tanam mayat Tukul, tapi sampai ke sudah tak tumbuh-tumbuh pun pokok besar yang ada buaian sekali tu. Cittt!

Advertisements
Komen-komen
  1. owl debab says:

    nice la…

    Like

  2. Tanpa Nama says:

    “berat macam rosmah”? kehkehkeh..berat betul penukul ko tu..

    Bahaya sindrom tak boleh berak ni ye..hopefully tak berjangkit ke manusia..
    Ko sefamily better wochout..

    RIP mayat lalat..

    -kartunster-

    Like

  3. Tanpa Nama says:

    tak tau nak gelak ke nak simpati…apepun R.I.P Tukul

    Like

  4. Tanpa Nama says:

    buat apa tanam, masak gulai kaloi campur timun lah…lepas tu panggil jiran-jiran makan, buat kenduri arwah lah katakan…arwah tukul.

    Like

  5. kringet says:

    Kenapa dah mati jadikan dia tukul tiruan? Hahhahaharam tak kelakar!

    Like

  6. haris says:

    nak tumbuh pokok lain kali ko kena nyanyi2 cam dalam citer tu..

    Like

  7. aujinzAujinz says:

    Haaa.. aku pun pernah bela ikan Kaloi.. memang senang nak jaga dia.. Ko lupa nak nyanyi kot.. sebab tue laa takde pokok tumbuh.. hua hua hua

    Like

  8. waktu kecik dulu, tengok ikan berak la yg paling style sekali bagi aku, entah kenapa. 😀

    Like

  9. ezanidma says:

    amboi dh mcm flowerhorn kakaka

    Like

  10. Keri Ikhwan says:

    ah, tak pernah terfikir oleh aku bahawa ikan pun berak. aku ingat ikan tak berak ingatkan berkumuh ikut insang ke apa.
    *camne ikan duyung berak agaknya?
    DUSH!

    Like

  11. awanbulan says:

    wowowow…suke sangat letak tangan kat luar aquarium die…nnt die kejo tangan kite.

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s