Too-Cool

Posted: 30 September 2013 in Karangan Bertulisan Komputer, Zaman Primitif

12345678

*Kami tanam mayat Tukul, tapi sampai ke sudah tak tumbuh-tumbuh pun pokok besar yang ada buaian sekali tu. Cittt!

Komen-komen
  1. owl debab berkata:

    nice la…

    Like

  2. Tanpa Nama berkata:

    “berat macam rosmah”? kehkehkeh..berat betul penukul ko tu..

    Bahaya sindrom tak boleh berak ni ye..hopefully tak berjangkit ke manusia..
    Ko sefamily better wochout..

    RIP mayat lalat..

    -kartunster-

    Like

  3. Tanpa Nama berkata:

    tak tau nak gelak ke nak simpati…apepun R.I.P Tukul

    Like

  4. Tanpa Nama berkata:

    buat apa tanam, masak gulai kaloi campur timun lah…lepas tu panggil jiran-jiran makan, buat kenduri arwah lah katakan…arwah tukul.

    Like

  5. kringet berkata:

    Kenapa dah mati jadikan dia tukul tiruan? Hahhahaharam tak kelakar!

    Like

  6. haris berkata:

    nak tumbuh pokok lain kali ko kena nyanyi2 cam dalam citer tu..

    Like

  7. aujinzAujinz berkata:

    Haaa.. aku pun pernah bela ikan Kaloi.. memang senang nak jaga dia.. Ko lupa nak nyanyi kot.. sebab tue laa takde pokok tumbuh.. hua hua hua

    Like

  8. NorazlinNordin berkata:

    waktu kecik dulu, tengok ikan berak la yg paling style sekali bagi aku, entah kenapa.😀

    Like

  9. ezanidma berkata:

    amboi dh mcm flowerhorn kakaka

    Like

  10. Keri Ikhwan berkata:

    ah, tak pernah terfikir oleh aku bahawa ikan pun berak. aku ingat ikan tak berak ingatkan berkumuh ikut insang ke apa.
    *camne ikan duyung berak agaknya?
    DUSH!

    Like

  11. awanbulan berkata:

    wowowow…suke sangat letak tangan kat luar aquarium die…nnt die kejo tangan kite.

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s