Fesyen Jerebu

Posted: 24 Jun 2013 in Bobby the Bubbly Babi

2

1

*Sayang bebeno ‘landmark‘ dia kena lindung. -..-“

Advertisements
Komen-komen
  1. Tanpa Nama says:

    mohon booby buat bantahan jerebu 505 di depan kedutaan indonesia..

    -kartunster

    Like

  2. Tikus lenduq says:

    Bobby titutnya, titutnya.. alolo

    Like

  3. haris says:

    alahai bobby.. nak jugak tayang trademark ko tu.

    Like

  4. Semut Merah says:

    Jerebu ni sampai aku tak nampak klcc dari rumah aku kat seremban ni. Power betul jerebu kali ni.

    Like

  5. unta kurus says:

    Comel jugak tengok bobby dari blkg..mcm kucing pun ade jgk..dari blkg la..tengok dari depan comot ade le..hihi..

    Like

  6. yelah, kalau takda landmark dan trademark dia tu, nanti org tak cam.

    Like

  7. wahahahha..adeh…ada saja

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s