Fesyen Jerebu

Posted: 24 Jun 2013 in Bobby the Bubbly Babi

2

1

*Sayang bebeno ‘landmark‘ dia kena lindung. -..-“

Komen-komen
  1. Tanpa Nama berkata:

    mohon booby buat bantahan jerebu 505 di depan kedutaan indonesia..

    -kartunster

    Like

  2. Tikus lenduq berkata:

    Bobby titutnya, titutnya.. alolo

    Like

  3. haris berkata:

    alahai bobby.. nak jugak tayang trademark ko tu.

    Like

  4. Semut Merah berkata:

    Jerebu ni sampai aku tak nampak klcc dari rumah aku kat seremban ni. Power betul jerebu kali ni.

    Like

  5. unta kurus berkata:

    Comel jugak tengok bobby dari blkg..mcm kucing pun ade jgk..dari blkg la..tengok dari depan comot ade le..hihi..

    Like

  6. NorazlinNordin berkata:

    yelah, kalau takda landmark dan trademark dia tu, nanti org tak cam.

    Like

  7. merahitujambu berkata:

    wahahahha..adeh…ada saja

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s