Saya Undi…

Posted: 27 Mac 2013 in Kerja Baghal Lalalala

mari ngundi

* Eksaited nak pegi ngundi buat pertama kalinya dalam hidup. Bila ni? Cepat la woi!!! >_<

Komen-komen
  1. nurdani berkata:

    hahahaha. ini undi rosak ni

    Like

  2. nazha anua berkata:

    eksaited sungguh sampai pos 2 entri hari ni..kehkeh

    Like

  3. kak Lily berkata:

    Terujanak balik kg je. Bukan balik mengundi. Rasa dah 2 ke 3 kali kut mengundi. Mula2 pangkah kati. pastu pangkah alternatif. kali ni lagi konfius. Jadi nak rahsia jgk la ngeeee😀 Rasia rosakkan undi.

    Like

  4. Jejari Kaki Runcing berkata:

    Tu bukan pr ler. PR mana ada lambang.

    Like

  5. Pa Johan berkata:

    Nurdani: Mana ada rosak. Memang kat kertas undi tu tulis gini. :p

    Kartunster: Hari ni satu, semalam satu laaa. Ko tengok baik2 tarikh dia tu. Cittt!

    Kak Lily: Tu la kak. Saya yg belum pernah ni lagi la seram nak pangkah mana satu. Seperti diluah mati mak, ditelan mati bapak. Jadi, jom pangkah semuanya! YAAAAAYYYY

    Anonymous: Tau la. Saja buat grouping. Tak kuasa nak lukis satu-satu. :p

    Like

  6. NorazlinNordin berkata:

    belum layak lagi utk mengundi. lalalalalalala

    Like

  7. Keri Ikhwan berkata:

    samalah… first time ngundi…
    kemisterian tarikh plihan raya ni mmang mnyusahkan.
    nak rancang cuti lagi… honeymoon lg… eh?

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s