Buku Tangkap Leleh

Posted: 20 Mac 2013 in Bobby the Bubbly Babi, Hari Yang Bertajuk, Karangan Bertulisan Komputer

1

NgeFall

3

2

4

Hingus dan Air Mata

*Siapakah “kami” ini?

Kami ialah:
Abu Abbas, Hana Ahmad, Fza Ibrahim, Martini Muaz, Niya Adriane, Qiez Medusa AR, Nasyrun, Ze Bent Pencil, Jaa Hashim, Azym Zym, Sake, Haryadi Hamid, Zoul Yaziq, Amiey White dan aku sendiri, Pa. Gambar di bawah ialah semasa majlis pelancaran buku ini. Aku tak dapat hadir, namun sempat menerbangkan Bobby sebagai wakil.

Terima kasih semua kerana memberikan aku peluang ini. Terima kasih banyak banyak!🙂 *tunduk hormat gaya Jepun selama 20 minit*

Kami Orang Tu pehal tu? -_-

Komen-komen
  1. matkeng berkata:

    power!

    Like

  2. nazha anua berkata:

    ni buku gabungan beberapa pelukis dengan beberapa cerita dalamnya ke?
    ada stok lagi tak iFALL tu booby?

    Like

  3. haryz berkata:

    wah.. bobby dah makin femes nampak gayanya. (merujuk pada tuan bobby ekceli)..

    Like

  4. Jejari Kaki Runcing berkata:

    Power ko lukis. Yang 100m/s tu bila pula? Dah berapa m/s?

    Like

  5. CassiaSiamea berkata:

    rasanya gambar ini aku ambil dan tiada bobby depan aku. betulkan jika aku salah. eh

    Like

  6. niya berkata:

    kenapa kau comel sangat ni! ahahahhaha

    Like

  7. Keri Ikhwan berkata:

    smart ar lukisan dlm buku tu…

    Like

  8. tips berkata:

    kat MPH tak de ye??

    *cover itu seram

    Like

  9. as berkata:

    mana nak dapat ek buku nie??

    Like

Timakasih! :>

