Mulut Budak-budak Memang Kejam Dan Cabul

Posted: 1 Mac 2013 in Alma Mater, Zaman Primitif

1

2

* Jangan nak pedo’oh sangat. Lempang kang, terjuih terus bibir tu. -_-

Komen-komen
  1. Ismail Kamsam berkata:

    Nasib budak sekarang tahu cuma ipad.

    Like

  2. Keri Ikhwan berkata:

    khurafat, syirik, bidaah! haha
    budak2 suka buat teori konspirasi mereka sendiri, layankan aje.
    dulu kita pun sama ahaks

    Like

  3. kartunster berkata:

    keh keh keh..ini semua teori konspirasi budak budak zamn dulu yang P.O.Y.O..

    jangan silang kaki masa baring..nanti ada family mati๐Ÿ˜

    Like

  4. Haryz berkata:

    oh.. ada eh bidaah camni?? seingat aku dulu orang tua2 cakap jangan angkat kaki time meniarap je. macam2 teori konspirasi bebudak zaman dulu.. hoho.๐Ÿ˜›

    Like

  5. Aujinz berkata:

    hahahahha… zaman bebudak kan kan kan

    Like

  6. NorazlinNordin berkata:

    kawan aku selalu cakap macam tu dulu, sampai tak berani nak asah pensil.๐Ÿ˜€

    Like

  7. Yousof berkata:

    Budakยฒ memang kejam dan telus.. ;D

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s