1 Dibalas 1000

Posted: 18 Januari 2013 in Alma Mater, Karangan Bertulisan Komputer, Zaman Primitif

1

2

Advertisements
Komen-komen
  1. kartunster says:

    entri diakhiri dengan sadis sekali..
    fuh, senang sangat kot password kad tu sampai senang je kena pow..

    innalillah

    Like

  2. Keri Ikhwan says:

    tahniah.. eh Takziah..
    Ni kisah benar ke? kenapa tak pernah kluar buletin tiga suku? kenapa tak pernah disiarkan kisah ini di Astro Arena? kenapa? banyak persoalan bermain di minda…
    habis camne kehidupan anda sepanjang semester itu? masih adakah sinar bahagia setelah mentari membenamkan dirinya? mohon pencerahan di sini..
    (pnjang pulak komen)

    Like

    • Pa Johan says:

      “Banyak persoalan yang berada di minda
      Banyak tanda tanya dan juga kata kerja
      Otak kata jangan hati pula kata ya
      Hidup tak menentu adakah ini cinta.” – Naj Latip

      Apa kelas keluar kat buletin 3 suku. Keluar kat blog sendiri la baru kelas kau Maria.. :p
      Sebenarnya aku nak sambung cerita ni, tapi lain kali la. Malas pulak nak melukisnya. ._.

      Like

  3. hemy says:

    hmm..hebat dpt pin kad atm tu.ke kau tulis pin tu lekat kt blkg kad?hahaha

    Like

  4. haris says:

    memang menangis tak berlagu la kalau kena camni. dah tu ko halalkan x mamat pencurik tu guna duit ko??

    *camne ko tau student laki? dia pulangkan balik ke kad ko tu??

    Like

    • Pa Johan says:

      Atas bantuan pakcik pakcik gad universiti, pencurinya dapat ditangkap.
      Sepanjang semester, aku hanya makan suratkhabar yang ada gambar makanan2 sedap sebagai alas perut. TT-TT

      Like

  5. Jejari Runcing says:

    Aku pun pernah kena. Pernah masa masuk u dulu, aku jatuh motor. Sekian.

    Like

  6. macammana dia tau password yoh?

    Like

  7. aujinzujinz says:

    seribu ghaib?.. perghhhhhh.. zaman student plak tue.. perghhhh ~

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s