d(0.0)b

Posted: 15 Januari 2013 in Bobby the Bubbly Babi

masalah babi

“We have two ears and one mouth, so we should listen more than we say.” – Zeno

Advertisements
Komen-komen
  1. kartunster says:

    bobbi ada masalah apa ni? lubang hidung tak cukup besar ya:)

    Like

  2. Keri Ikhwan says:

    ada sorang je kat Malaysia ni yg boleh faham bahasa ko bobby. ko try la add beliau kat fesbuk. tp ko takleh nak ngadu sangat. dia suruh ko listen,listen,listen je… pepandai la ko

    Like

  3. haris says:

    okay.. now I know why.
    kalau camni nak gak la mengadu pasal hak panda.

    Like

  4. aujinzujinz says:

    kah kah kah… ini dalam nie.. dalammm…

    Like

  5. redtinyrobot says:

    hahaha terbaik weh

    Like

  6. lisasuke says:

    (oo) *hidung be alip be ye* …tu je tau…heheh bobby~

    Like

  7. Pa Johan says:

    Kartunster: Haha. Serombong hidung dah terlebih diameter. Air hujan senang masuk.

    Keri: Yeke? Kita bakor je la kaunter khidmat pelanggan tu.

    Haris: Tu la. Apa masalah panda? Masa makan ngan tido nak tambah lagi tak?

    Aujinz: Takde. Takde. Haha.

    Redtinyrobot: Hai! Robot pun ada masalah jugak ke? 😛

    Lisasuke: ^(00)^ Hekhek.

    Like

  8. aku akan cuba belajar booby, tunggu eh.

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s