d(0.0)b

Posted: 15 Januari 2013 in Bobby the Bubbly Babi

masalah babi

“We have two ears and one mouth, so we should listen more than we say.” – Zeno

Komen-komen
  1. kartunster berkata:

    bobbi ada masalah apa ni? lubang hidung tak cukup besar ya:)

    Like

  2. Keri Ikhwan berkata:

    ada sorang je kat Malaysia ni yg boleh faham bahasa ko bobby. ko try la add beliau kat fesbuk. tp ko takleh nak ngadu sangat. dia suruh ko listen,listen,listen je… pepandai la ko

    Like

  3. haris berkata:

    okay.. now I know why.
    kalau camni nak gak la mengadu pasal hak panda.

    Like

  4. aujinzujinz berkata:

    kah kah kah… ini dalam nie.. dalammm…

    Like

  5. redtinyrobot berkata:

    hahaha terbaik weh

    Like

  6. lisasuke berkata:

    (oo) *hidung be alip be ye* …tu je tau…heheh bobby~

    Like

  7. Pa Johan berkata:

    Kartunster: Haha. Serombong hidung dah terlebih diameter. Air hujan senang masuk.

    Keri: Yeke? Kita bakor je la kaunter khidmat pelanggan tu.

    Haris: Tu la. Apa masalah panda? Masa makan ngan tido nak tambah lagi tak?

    Aujinz: Takde. Takde. Haha.

    Redtinyrobot: Hai! Robot pun ada masalah jugak ke?😛

    Lisasuke: ^(00)^ Hekhek.

    Like

  8. NorazlinNordin berkata:

    aku akan cuba belajar booby, tunggu eh.

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s