Kuramto

Posted: 8 Januari 2013 in Dia Punya Art, Dongeng Bengong, Kerja Baghal Lalalala

Kura 1

Kura 2

Kura 3

Kura 4

Kura 5

Kura 6

Kura 7

Kura 8

Kura 9

Hai! (^_^)y Haritu sedara-sedara aku ada datang ke rumah. Sepupu aku yang umur 8 tahun (tahun ni dah 9) tu sekali lagi telah membuat pencemaran dekat buku conteng aku (sebelum ni pun dia ada buat pencemaran, sila rujuk entri sebelum-sebelum ni). Dan kali ini dia tak lukis pasal lagu yang bermakna (-.-“), tetapi ia berupa komik cerita cinta remaja yang sangat gori sekali, seperti yang telah pun kau baca di atas. Yay!

Apa yang akan terjadi kepada Kura? Kojol tak dia? Mana mak bapak dia? Apa perasaan mereka? Amto masuk penjara tak? Apesal macam bodo je cerita ni? Kenapa macam monyet? Haaa… Pasti kau tak berpuas hati dan hati kau terasa buas untuk mengetahui apakah sambungannya. Jangan risau. Kerana sepupu aku tu sangat komited dengan kerjaya barunya ini. Dia kata…:

Kura 10

Amboi. Coming soon. Kemainnn lagi kau ye… -___-“

Komen-komen
  1. JJ berkata:

    Tak leh blah tol, hahahhaa, hadei

    Like

  2. kartunster berkata:

    wahahaha

    kelakau tak ingat weh kelakau hahaha

    coming soon is the best! mesti banyak sambutan ni hahaha

    Like

  3. Prinz Aujinz berkata:

    bab yang kaming sun tue yang ngalahkan blogonovella aku tue… koh koh koh

    Like

  4. Keri Ikhwan berkata:

    haha.. giler lawak tahap super nih… adoiii.. aku tau cerita asal ni telah di spin oleh penulis.. byk mitos dan lagenda yg ditambah supaya lebih berperisa.
    tapi memang kretif la sepupu ko ni…
    mohon kedua2 watak tu mati. bru hepi ending

    Like

  5. Sab Buenoo berkata:

    imaginasinya agak tinggi. :O

    Like

  6. Pa Johan berkata:

    JJ: Direktor filem in the making. Haha

    Kartunster: Kehkehkeh… Coming soon memang powerrr!!!

    Aujinz: Blognovella kau mana boleh celen woi. Jiwang.

    Keri: Nanti aku suruh dia lukis Amto jadi dubuk sebagai ending. Muka dia pun dah macam dubuk tu.

    Sab: Banyak tengok cerita hindustan gamaknya. ;p

    Like

  7. Ismail Kamsam berkata:

    Aku rasa mahu dah masuk tiga belas kali sepupu kau ni kena marah pasal conteng dinding.

    Like

  8. Masz berkata:

    Haha. Lawak gila. Sia coming soon tu tak menahan.

    Eh eh. Dubuk tu apa ek?

    Like

    • Pa Johan berkata:

      Ismail: Nasib baik dia bukan jenis budak yang suka conteng dinding. Pheww

      Masz: Hihi. Awak kena tengok dokumentari2 NatGeo la, baru tau dubuk tu apa. Dubuk sangat femes kat situ.😉

      Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s