Sumbangan Kecil yang Besar Maknanya

Posted: 20 November 2012 in Bobby the Bubbly Babi

*GO TO HELL ISRAHELL*

Komen-komen
  1. dysha berkata:

    terbaik la boboy

    Like

  2. haris berkata:

    tapi mungkin lagi ok kalau ko dapat gi sana bobby.. pastu bersin kuat2 kat dorang. mana tau kena kuarantin satu tanah haram israhell tu. hoho.. ;p

    Like

  3. kartunster berkata:

    lagi mulia si bobby the bubbly babi ni dari israel..tahniah adik bobby the bubbly babi..

    Like

  4. NorazlinNordin berkata:

    kenapa seketul ja? bagi lagi berketul2. huh

    Like

  5. Pa Johan berkata:

    Dysha: Biasak ah… :p

    Haris: Ada tak idea yang lebih kejam daripada bersin? Kentut misalnya? Dan kesannya bukan setakat dikuarantin, tapi diorang mati serta merta secara pukal dan mengejut.

    Nazha Anua: Toceh toceh. Itu je la yang termampu.😀

    Norazlin Nordin: Peluru-peluru taik eh? Hihi

    Like

  6. Keri Ikhwan berkata:

    kami di sini berasa malu dgn bobby.. bobby ada usaha nk bantah.. tp kami buat tak peduli..
    siap beratur ambik burger McD free lg – warga Malaysia-
    err mana beli bendera tu? ada jual ke ? haha

    Like

    • Pa Johan berkata:

      Nak seribu daya, Keri. Kalau takde jual, kita buat sendiri. Pastu berakkan. Haha
      Yang sesapa pi beratur amik bege haritu tu aku rasa diorang bangang yang abadi. :p

      Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s