=.=

Posted: 22 Oktober 2012 in Dia Punya Art, Zaman Primitif

Haritu masa cuti sekolah, aku ada suruh sorang sepupu aku ni tulis @ lukis @ buat apa-apa je yang dia suka dekat buku conteng aku. Jadi, dia kata, dia nak tulis (atau cipta sendiri)  lirik lagu yang ada kaitan dengan diri dia. Ok, aku balas dengan gembira, sambil dalam kepala berfikir-fikir, waaaah, bijak jugak budak ni, dapat menghayati lirik lagu dengan baik sekali. Dan dapat pula mengaitkannya dalam kehidupan seharian. Padahal umur dia baru 8 tahun. Good job, girl. (>.<)b

Ini adalah hasilnya:

(Versi mudah baca)

*Kemain lagi… -________-“

Komen-komen
  1. CucuTokSelampit berkata:

    Kemain. Haha.

    Like

  2. haryzkhairuddin berkata:

    budak 8 tahun tulis camtu?? amboih.. advance kanak2 ribena skrg ni.. bercintan cintun bagai. hoho.. ;p

    Like

  3. kartunster berkata:

    oh contengannya comel..tapi gatal jugak

    Like

  4. dysha berkata:

    amboi kemain puitis sungguh bait2 katanya itu

    Like

  5. kentang berkata:

    ada bakat macam kakak sepupu dia..harap dah besor nanti boleh ikut jejak mcm rifa.

    Like

  6. Aujinz berkata:

    yang kena mengena dengan diri dia…. sob sob sob.. aku umur lapan tahun baru pandai main guli jer…

    Like

  7. sarah berkata:

    amboi.. lagu rossa! hehehe

    Like

  8. matkeng berkata:

    budak2 sekarang ni power2 juga kegatalan dia

    Like

  9. norazlinnordin berkata:

    Aku nk apa benda ja berkaitan cintapon tak reti.bguss budak ni. Boleh ganti cikpa ambik alih blog nih.😀

    Like

  10. Penjuru Kosong berkata:

    ini korea??

    Like

  11. Pa Johan berkata:

    Cucu: Hihihi!

    Haris: Haritu tanya dia ada pakwe ke tak. Dia kata ada. ._.’

    Kartunster: Tangan kartun tu gemuk macam kena sengat lebah.

    Dysha: Haha… itu la pasal. Macam lagu Rossa ciplak. :p

    Kentang: Tak payah lah. Haha. Hancur masa depan dia.

    Aujinz: Ok la tu kau pandai main guli. Masa umur 8 tahun aku pandai tabur guli dalam akuarium je, buat perhiasan. Main, tak pandai.

    Sarah: Rossak lah! Hihi…

    Matkeng: Kita nak apakan budak-budak macam ni? Belikan ubat sapu, agaknya boleh tak?

    Norazlin: Bagus kan dia? Hahaha. Boleh ambik dia jadi assistant ni.

    Penjuru Kosong: Tak. Kepop.

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s