Projek Budak-Budak Pompuan

Posted: 9 Oktober 2012 in Alma Mater, Zaman Primitif

Komen-komen
  1. Keri Ikhwan berkata:

    ohsem! memang kreatif.
    tak perasan pulak ada tak trend camtu kat skolah dulu.
    mngkin underground kot berlegar2 d kalangan bdk pompuan je

    Like

  2. dysha berkata:

    pernah buat, pernah buat, menjadi satu kegilaan satu masa dulu>.<

    Like

  3. Timakekasih berkata:

    Celaka apa si Aujinz tak komen lagi ni. Hahaha.

    Like

  4. kartunster berkata:

    pernah tapi tak berapa nak trending masa tu..gelang yang kalau kat tempat gelap glow2 baru up..heh

    Like

  5. Tanpa Nama berkata:

    saya pernah buattt!!!!

    Like

  6. zulfikar Hazri berkata:

    hehehe, aku ingat budak kelas aku ada buat benda ni dulu, dia siap bubuh minyak dengan kain tu, nak bagi berkilat. aku teka je la.

    Like

  7. Prinz Aujinz berkata:

    aku pernah buat… ko percaya tak.. aku jual gak… tapi bukan kain jer, aku siap sumbat pasir berkilat tue.. lepas tue block dengan lilin tak nak bagi dia keluar… yang itu aku jual mahal.. RM3 kot.. wakakaka

    Like

  8. Pa Johan berkata:

    Keri: Memang ada trend ni tapi sekejap je. Kat sekolah tak boleh pakai gelang. Cikgu rampas. Tak paham betul apesal nak rampas. Bukannya kita pakai emas pun… :p

    Dysha: Yayyy! Haha…😀

    Timakekasih: Kakaka… kena bagi beliau hadiah sebagai penghargaan sebab selalu datang komen sini. :p

    Mr. Kartunster: Gelang glow in the dark tu pun power gak tuuu… First time aku beli kat funfair. 😀

    Anonimus: Saya punnnn!!! Haha

    Zulfikar Hazri: Ohh.. Mungkin lah. Tapi boleh jadi juga dia bubuh minyak sebab nak bagi senang masukkan kain dalam tiub tu kot?

    Aujinz: Sampai pun kau. Haha. Aku nak bagi hadiah pingat pengkomen terbanyak kat kau ni.😛
    Kau memang kretip inovatip fantastik terbabowww la Lanun. Cayalah. Aku yang pempuan ni pun tak buat benda benda Mami Jarum macam tu.

    Like

    • Aku_tukar_nama_nak_elak_orang_cam berkata:

      Aku tak tahu apa permainan yang kau cuba nak main ni. Tapi jawapan kau tu macam tak konsisten. Pernah buat ke tak pernah ni? Haha. Aujinz! Aujinz! Aujizn!

      Like

      • Pa Johan berkata:

        Nama_kau_najib_razak_bibir_pink_ eh_? :Entri ni tak siap sebenarnya. Aku malas nak lukis part seterusnya. Nanti bila dah rajin, aku sambung. Woi Aujinz ada orang seru nama kau niiiii~!

        Like

  9. Aku_tukar_nama_nak_elak_orang_cam berkata:

    Ah, nak ikutkan rajin kau ni, berjambang macam kau pun belum tentu dapat baca lagi. Tak adil. Ini tak adil.

    Like

  10. ezanidma berkata:

    masa kecik dulu mende ni la aku buat. siap lawan siapa paling banyak./ wahahah. memori memori

    Like

  11. kentang berkata:

    bebudak zaman dulu² memang kreatif..yang saya tahu buat topi kertas je..memang tak kreatif saya ni..huhu..

    Like

  12. Pa Johan berkata:

    Aku_tukar_nama_nak_elak_orang_cam: Pandai-pandai kau la… kakaka

    Ezan: Wahhh… mami jarum sangat. I loike! Hihik

    Potato: Kretif kan? ^^ topi kertas tu ok gak sebenarnya, tapi tak boleh pakai time hujan atau time berkebun la sebab nanti basah. Hehek

    Like

  13. jo berkata:

    pa! ko mmg trendy sejak zaman dulu ye..hahaha…tapi aku pon ada jugak..letak minyak sikit supaya kain tu senang nak jolok masuk dalam tiub…

    Like

  14. NorazlinNordin berkata:

    alamok! aku tak penah lalui pon zaman nih? hmmm

    Like

  15. sarah berkata:

    ha’a… betul.. saya dulu bersengkang mata wat gelang ni utk pakai sendiri dan jual kat skolah. nak cantik, kain tu celup minyak pastu buh glitter. kain tu mst kosong n warna gelap. perghh.. cantik! yg tu mahal sket. 1 = 50sen. kalo biasa 30sen je. hihih

    Like

  16. ayooo…serius primitip benda ni..masa akak skolah rendah dah main benda ni..habis segala tiub akuarium pak akak bedal..mak plak tukang jahit, mmg beraneka design la..serius terkenang zaman kekanak dulu..kanak2 90 an betol lah..

    Like

    • Pa Johan berkata:

      Best la kak, ada banyak gelang yang macam-macam design!😀
      Kawan saya ada buat gelang guna tiub sebesar ibu jari tangan. Mana ntah dia dapat tiub besar gitu.

      Like

  17. cik mah berkata:

    I buat dulu,rendam dulu kain tu dlm myk tabur gold dust, paling elok n licin jenis polyester. Mmg sapa x pakai ms tu sgt ketinggalan…

    Like

Timakasih! :>

