“Abang berhentilah merokok, ya?”

Posted: 27 September 2012 in Tengah Tekanan

Komen-komen
  1. nurdani berkata:

    merokok akan menyebabkan orang lain jugak bermasalah. jadi, janganlah merokok. sayangilah orang tersayang

    Like

  2. Aujinz berkata:

    hahahhaha… sinis sungguh.. sebagai bekas perokok, baru aku tahu betapa seksanya orang tak merokok duduk dengan perokok… aku pun seksa duduk seopis dengan boss yang isap rokok dalam opis sekarang nie..

    Like

  3. Keri Ikhwan berkata:

    sungguh berhikmah lagi bijaksana si isteri tu. haha

    Like

  4. dysha berkata:

    erm kalo da isap roko memg sush nak berhenti… janji berhenti sebelum kawen, sebelum dapat anak, da dapt ank.. tggu la yg slow2…ermmmm

    Like

  5. Pa Johan berkata:

    Nurdani: Ya betul. Kalau dah tak sayang kat diri sendiri, sekurang-kurangnya kesianlah sikit kat bayi-bayi bakteria dalam perut, dalam usus tu. Haha.

    Aujinz: Tahniah Aujinz, tak merokok! Susah nak jumpa lelaki tak hisap rokok sekarang ni! >.<

    Keri: Muka dia pun lembut je ek? Hihi.

    Dysha: Memang susah nak berhenti, tapi mesti boleh punya. Yang tak boleh tu, sebab dia terlebih ngada-ngada. :p

    Like

  6. kartunster berkata:

    Suami : ni busunglah,bukan bawaan bayi..
    😀

    Like

  7. Timakekasih berkata:

    Like

  8. Timakekasih berkata:

    Haha. Macam celaka letak misai sebegitu rupa. Aku ingat nak letak buah dada lah dalam gambar aku. Nak bagi nampak beza sikit.

    Like

  9. haryzkhairuddin berkata:

    memang kena dalam baik je suami dia.. hoho. kang cakap kasar2 kata derhaka pulak kan? ;p

    Like

  10. kentang berkata:

    hahaha..padan muka kat suami itu..semoga dia dpt berhenti merokok..mcm saya dh sakit dada baru boleh berhenti merokok..nasib saya baik Allah bagi saya nyawa lagi utk hidup,skg baru rase hidup ni lagi nikmat tanpa merokok..alhamdulilah..

    Like

  11. ezanidma berkata:

    amboi perut abang. kakakaa

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s