Tungguuuuuu…

Posted: 16 September 2012 in Dia Punya Art, Hari Yang Bertajuk, Kerja Baghal Lalalala, Tengah Tekanan

*Entri ini diinspirasikan dari filem Sarjan Hassan (arahan Tan Sri P. Ramlee, tayangan tahun 1958) pada babak ketika Salmah menyanyi lagu ‘Tunggu Sekejap’ dekat tepi tingkap sambil diperhatikan oleh Aziz dan Hassan. Boleh diYoutube untuk tengok video penuh. Sweet!
**Aku tetiba dapat idea gedik nak buat benda ni masa nak tidur. Masa tu tengah hujan lebat, dan aku berasa sangat tenteram dan syahdu… Dan ngantuk nak mati. Malam tu memang sedap gila membuta sebab sejuk. Aku tidur bergulung dalam selimut macam ulat beluncas dalam kepompong. -,,-
***Entri ni sila lah baca dari kiri ke kanan, macam tengah baca komik. Maaf lah sebab kecik sikit. Aku lukis ni tak guna pensel pun. Guna marker Sharpie terus. Jadi abaikan lukisannya yang macam astaghfirullahalazim tu eh.
****Selamat Hari Malaysia semua! Cintai negara kita! Yak yak yeahhh!!!😀

Komen-komen
  1. dysha berkata:

    fuyooo.. ohsem stroke.. tp memg sweet je lgu ne.. ingt td pasal tutt tutt..huahua

    Like

  2. Prinz Aujinz berkata:

    stroke Astagfirullahaladzim…ohsem.. aku pun tak boleh lukis direct guna sharpie.. wakakakaka.. respek hang..😄

    Like

  3. Timakekasih berkata:

    Amboi Aziz, melirik senyum.

    Like

  4. Pa Johan berkata:

    Dysha: Tutt tutt tu apa? Mencarut ke? Talian engaged ke? Hihi.
    Aujinz: Eleh. Merendah diri konon… Nyampah! -_-
    Timakekasih: “Dia melirik senyum sampai 24km lebar pun kita tetap tak suka dia, pak!” ujar Salmah kepada bapaknya.

    Like

  5. Timakekasih berkata:

    “Betul pakcik, hasan tidak bersalah.” Haha. Tak semena-mena.

    Like

  6. Keri Ikhwan berkata:

    pergh! aku terkedu tengok artwork ni. ohsem woo…
    kalau aku, sebulan pun belum tentu siap camni.(memang takkan menjadi pun) tabik

    Like

  7. ezanidma berkata:

    alahai comelnya🙂

    Like

  8. Kertas Kosong berkata:

    entri ni buat aku rasa syahdu sebak dan nak menangis *tetiba je*
    T_T

    Like

  9. jo berkata:

    haha…ko mesti baru lps berangankan masa ni?

    Like

Timakasih! :>

