Hari Ini Dalam History: Tragedi September

Posted: 7 September 2012 in Dia Punya Art, Karangan Bertulisan Komputer, Zaman Primitif

* Ini adalah salah satu catatan abang aku dalam diari dia (aku scan dan edit untuk memudahkan pembacaan) pada tarikh yang sama dengan hari ini, 7 September.

Komen-komen
  1. Keri Ikhwan berkata:

    aku pun ada pengalaman lebih kurang sama. terus taubat takkan hala lg peluru lastik kat benda hidup. trauma. cuma burung tu tak mati la.

    Like

  2. dysha berkata:

    okey la da bertaubat, ne ada yg hati kering kucing pun dibunuhnya

    Like

  3. StonesBulan berkata:

    Encik abang tak marah ke ada orang baca diari dia ni?

    *kirim salam kat encik abang, hehee*

    Like

  4. Pa Johan berkata:

    Keri Ikhwan: Oh. Bagus la gitu, Keri. Jadi kalau benda-benda tak hidup kau lastik la? Tingkap rumah, kereta, kau lastik tak?
    Dysha: Sebenarnya… sebenarnya… abang saya pun pernah (ter)bunuh kucing juga. TT-TT
    Mimpi Moon: Tak marah pun. Nanti saya kirimkan salam Cik Moon kat dia. Hikhik.

    Like

  5. haris khairuddin berkata:

    siap ada gambarajah lagi tu…
    kalau beliau x marah, post la lagi kisah2 sejarah yg interesting lagi.. hoho.

    Like

  6. Prinz Aujinz berkata:

    aku dah taubat lastik burung..

    Like

  7. Timakekasih berkata:

    Amboi tulisan abang, sebiji-sebiji. Pakai kayu rol ke apa?

    Like

  8. Pa Johan berkata:

    Haris: Ceh… syok pulak kau baca diari orang ek… hampeh.
    Aujinz: Pernah terbunuh burung jugak ke?
    Timakekasih: Taklah. Itu lepas kena edit dekat MS Paint. Tulisan yang asalnya sangat celaru.😀

    Like

  9. kentang berkata:

    masa saya budak kecik saya dgn abg saya pernah terbunuh anak monyet yg tercicir mak dia,saya terlastik anunya sampai dia mati..saya ingat nak gurau manje je..tak sangka mati pulak dia..sangat sadis..tapi lepas tu kiteorg dah tk buat lagi dah,kiteorg dh insaf.

    Like

  10. Timakekasih berkata:

    Aku pun ada kisah jugalah dengan burung ni. Tapi bukan pasal lastik, tapi jentik. Tak semena-mena dulu aku menjentik burung sepupu aku yang masih kecil. Nasib baik aku masa itu besar sedikit dari dia, jadi dia tak membalas balik. Sampai menangis jugalah.

    Like

  11. Pa Johan berkata:

    Kentang dan Timakekasih: KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH!!!!!!!!!! KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH!!!!!!!!!! KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH!!!!!!!!!!

    Like

  12. HaLimah ChemprEng berkata:

    cantik tulisan abg . kem salam . haha !

    Like

  13. nizamsani berkata:

    siap lukisan lagi.

    Like

  14. jo berkata:

    hahahahahahaha…can’t stop laughing!

    Like

Timakasih! :>

