Polong

Posted: 25 Ogos 2012 in Hari Yang Bertajuk, Kerja Baghal Lalalala, Zaman Primitif

Advertisements
Komen-komen
  1. dysha says:

    masa kecik memg slalu gak bt dan tiap kali tu msti bt muka jakunn

    Like

  2. miss alieya says:

    penah2 main polong tu.. tapi xtau nama.. bila tengok ni baru tau nama dia.. hahaa~ cantik sgt bila dia da naik.. memang lalat boleh masuk mulut bila tengok benda ni..^.^

    Like

  3. haris says:

    ooooh.. baru ku tau. tak pernah ada orang ajar main polong. selalu kat kampung, dorang ajar nak buat meriam buluh je. *evendoh tak pernah main pon.* hohoho.. ;p

    macam best je main polong ni. ;D

    Like

  4. Pa Johan says:

    Main polong is tak bahaya. Main meriam buluh is bahaya. Kau pilih yang mana, Haris?

    Like

  5. matkeng says:

    betol doh tu pa, kalau lepas iftar ada dengar bunyi mercun je masing-masing pakat angguk sambil ” ye esok kompem raya”

    Like

  6. Keri Ikhwan says:

    kreatifnya malam raya ko.
    aku cuma buat semayang tasbih +takbir raya smpai pagi
    (muka serius dgn harapan ada org akan percaya)

    Like

  7. Aujinz says:

    polong dah diharamkan di kampung aku.. sebab pernah membuatkan rumah kampung aku hampir terbakar.. wakakakaka

    Like

  8. kak_Lin says:

    sungguh genius sesiapa yg mencipta ‘polong’ ni dulu kan? πŸ™‚

    Like

  9. ieja says:

    saket hati bile bakar semua penjuru tp polong x naek…!!!owwww rindu zmn kanakΒ².. πŸ˜‰

    Like

  10. nizamsani says:

    seronoknya polong.

    Like

  11. ouh, tu ke polong, aku panggil suratkhabar trbang je.

    Like

  12. HaLimah ChemprEng says:

    eh kau panggil polong eh pa ? aku kok panggil ufo si . haha !

    Like

  13. Pijah Pelangi says:

    Arghh, rindu nak main polong tu, ari tu raya lupa nk main,haha.

    Like

  14. kartunster says:

    Wah..polong favorita aku tu dulu masa kecik..tapi tempat aku panggil UFO..
    sekarang aku dah turunkan ilmu bermanfaat tersebut kat anak buah aku..
    mungkin budak johor macam ko,aujinz dengan aku samaspesis kot permainannya..hehe

    Like

  15. jo says:

    rindunya zaman ni….

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s