Polong

Posted: 25 Ogos 2012 in Hari Yang Bertajuk, Kerja Baghal Lalalala, Zaman Primitif

Komen-komen
  1. dysha berkata:

    masa kecik memg slalu gak bt dan tiap kali tu msti bt muka jakunn

    Like

  2. miss alieya berkata:

    penah2 main polong tu.. tapi xtau nama.. bila tengok ni baru tau nama dia.. hahaa~ cantik sgt bila dia da naik.. memang lalat boleh masuk mulut bila tengok benda ni..^.^

    Like

  3. haris berkata:

    ooooh.. baru ku tau. tak pernah ada orang ajar main polong. selalu kat kampung, dorang ajar nak buat meriam buluh je. *evendoh tak pernah main pon.* hohoho.. ;p

    macam best je main polong ni. ;D

    Like

  4. Pa Johan berkata:

    Main polong is tak bahaya. Main meriam buluh is bahaya. Kau pilih yang mana, Haris?

    Like

  5. matkeng berkata:

    betol doh tu pa, kalau lepas iftar ada dengar bunyi mercun je masing-masing pakat angguk sambil ” ye esok kompem raya”

    Like

  6. Keri Ikhwan berkata:

    kreatifnya malam raya ko.
    aku cuma buat semayang tasbih +takbir raya smpai pagi
    (muka serius dgn harapan ada org akan percaya)

    Like

  7. Aujinz berkata:

    polong dah diharamkan di kampung aku.. sebab pernah membuatkan rumah kampung aku hampir terbakar.. wakakakaka

    Like

  8. kak_Lin berkata:

    sungguh genius sesiapa yg mencipta ‘polong’ ni dulu kan?πŸ™‚

    Like

  9. ieja berkata:

    saket hati bile bakar semua penjuru tp polong x naek…!!!owwww rindu zmn kanakΒ²..πŸ˜‰

    Like

  10. nizamsani berkata:

    seronoknya polong.

    Like

  11. NorazlinNordin berkata:

    ouh, tu ke polong, aku panggil suratkhabar trbang je.

    Like

  12. HaLimah ChemprEng berkata:

    eh kau panggil polong eh pa ? aku kok panggil ufo si . haha !

    Like

  13. Pijah Pelangi berkata:

    Arghh, rindu nak main polong tu, ari tu raya lupa nk main,haha.

    Like

  14. kartunster berkata:

    Wah..polong favorita aku tu dulu masa kecik..tapi tempat aku panggil UFO..
    sekarang aku dah turunkan ilmu bermanfaat tersebut kat anak buah aku..
    mungkin budak johor macam ko,aujinz dengan aku samaspesis kot permainannya..hehe

    Like

  15. jo berkata:

    rindunya zaman ni….

    Like

Timakasih! :>

