Kejap

Posted: 10 Ogos 2012 in Bobby the Bubbly Babi

* Sekejapnya dah 10 malam terakhir. Rasa macam baru 2-3 hari puasa, tiba-tiba je dah nak habis bulan Ramadhan. +_+

Komen-komen
  1. miss alieya berkata:

    kan.. xpe laa. kita sama2 rebut 10 malam terakhir ni dating puas2 ngan Allah yer..

    for bobby, sabar tau.. ^.~

    Like

  2. Ezanidma berkata:

    Hahaha kesian bobby! Selamat berpuasa rifa johan

    Like

  3. kentang berkata:

    kesiannye ko bobby kena kinching hidup² dgn tuan ko..hahahaha..

    Like

  4. Prinz Aujinz berkata:

    hahahaha.. kesian Bobby… koh koh koh

    Selamat Berpuasa Pa😄

    Like

  5. dysha berkata:

    btol memg rasa kejap sgt.. mgu dpan insyaalah raya

    Like

  6. Pa Johan berkata:

    Alieya: InsyaAllah. Sesama kita perbanyakkan amal ibadah. Bobby sabar, dia khinzir yang baik. ^^
    Keri Ikhwan: Haha… mana ada nak sembelih… siapa la yang nak makan dia tu. Membazir je.
    Ezanidma: Selamat berpuasa, wak!
    Encik Kentang: Hihi.😛
    Aujinz: Selamat berpuasa, Lanun Ranggi.🙂
    Dysha: Yea yea yea! Raya! Selamat hari raya in advance!😀

    Like

  7. NorazlinNordin berkata:

    hah, dapat lah booby tu beraya ye dak?

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s