Pengalaman Epik Atuk Saya

Posted: 30 Julai 2012 in Atuk Gua Bukan Atuk Lu, Zaman Primitif

Komen-komen
  1. matkeng berkata:

    atok ada jumpa bobby tak dalam hutan nu?

    Like

  2. zulfikar Hazri berkata:

    uiyoooo, epic! mcm cerita sidharta gautama…

    Like

  3. Aujinz berkata:

    oihhh… ini kisah benar kaa??.. hutan mana?..

    Like

  4. Black berkata:

    Tu kalau atuk kau jadi nyalakan api tu, entah apa khabar agaknya dia?

    Like

  5. Macam pernah ku dengar cerita macam ni.

    Like

  6. Pa Johan berkata:

    Matkeng: Mestilah jumpa. Siap jumpa anak-anak dia lagi…
    Zulfikar Hazri: Hihihi…
    Aujinz: Kisah benar. Tak tau hutan kat mana. Nak tanya, atok aku dah meninggal pulak… –”
    Black: Khabar baik je… :p
    Maceh: Iye? Hmmm…

    Like

  7. maceh berkata:

    Tapi lain sedikitlah. Masa berteduh tu, sejuk, lalu nak cari kayu, cantas-cantas balak besar kat belakang, keluar darah, rupanya ular besar. Begitulah serba sedikit kupasannya.

    Like

  8. kentang berkata:

    dulu masa kecitĀ² pernah jgk dgr arwah atuk cerita kisah ni.
    tibeĀ² teringat kisah batu belah batu bertangkup.

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s