Suci Lawannya Najis

Posted: 18 Julai 2012 in Bobby the Bubbly Babi

* Bertuah aku dapat (bela) babi yang understanding macam Bobby. Haha. Bobby akan ‘sembunyi’ selama sebulan. Dia kirim salam dan mengucapkan: “Selamat berRamadhan kepada awak semua. Makan ayam percik dan minum air kaler-kaler yang sedap tu jangan lupa kita kat bawah selimut ni! :)”

* Aku kata kat Bobby hari ni orang dah mula puasa. Kesian kau Bobby, kena temberang. Duduk la dalam selimut tu lama-lama sikit. Muahahaha~

Selamat menjalani ibadah puasa untuk kita semua! Hoorrayyy!!!😀

Komen-komen
  1. cimotcomot berkata:

    naseb ko laa bobby.. hahaha

    olololo ciannya nye..

    Like

  2. Aujinz berkata:

    mih mih mih… kena temberang lak si Bobby nie..

    Like

  3. kentang berkata:

    padan muka ko bobby kena tipu dgn tuan ko..hahahaha…uhuk²..

    Like

  4. Pa Johan berkata:

    Takde sorang pun yang kesian kat dia. Muahahahaha….

    Like

  5. Encik Ketam berkata:

    Selamat berpuasa!

    Like

  6. haris berkata:

    comel bobby dok sembunyi bawah selimut.
    dah abis raya nanti baru bagitau suruh dia keluar.. hohoho.

    Selamat berpuasa ripa~

    Like

  7. Lin berkata:

    Ramadhan Mubarak!
    Tapi, apa salah bobby? DIa pun hamba Allah kan…

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s