Dahulu, Saya ialah Sperma Paling Pantas Berenang

Posted: 28 Jun 2012 in Bobby the Bubbly Babi, Hari Yang Bertajuk

*Hari ni hari ulangtahun kelahiran aku yang ke 17 25. Hikhik!*

Komen-komen
  1. BulanBatu berkata:

    He..he..heppi beday! Oh, dah tua rupanya kau. oh muda lagi rupanya aku. hak hak..

    Like

  2. Aujinz berkata:

    Heppi besdei sperma yang paling pantas berenang dan cun dan ohsem ini.. kah kah kah

    Like

  3. haris berkata:

    hep.. hep.. heppi besday ripa~
    untung la sperma tu membiak jadi makhluk pandai melukis sekarang ni. ;D

    ala.. kesian bobby tu. bagi je la kek mufin 50sen kat kedai mamak tepi jalan tu.
    janji kek kan..?? hoho.. ;p

    Like

  4. encik ketam berkata:

    Pemenang kategori kuak lentang lah ni. Selamat hari tua.

    Like

  5. nurdani berkata:

    selamat ulangtahun. dah tua dah ye.hehe

    Like

  6. kentang berkata:

    happy birthday tuan bobby.. ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

    bobby ade bagi hadiah tak?

    Like

  7. Fasya Aziz berkata:

    wah..happy belated birthday Rifa Johan..anda sgt berbakat..semoga anda sentiasa dilindungi dan dirahmati Allah, serta dipermudahkan jodoh yg baik dan beriman..teruskan melakar karya2 yg best macam slalu ye.. ~*(@_@)*~

    Like

  8. zulfikar Hazri berkata:

    Happy birthday Pa!!

    Like

  9. Kringet berkata:

    Selamat Hari Lahir Yang Terlambat

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s