Dari Mata Turun Ke Jiwa

Posted: 18 Jun 2012 in Bobby the Bubbly Babi

Komen-komen
  1. Prinz Aujinz berkata:

    hahahhaha.. mengada ngada betul Bobby nie..😄

    Like

  2. Tanpa Nama berkata:

    hahahahaha ei bobby ni karang

    Like

  3. ezanidma berkata:

    hahahahha malu malu pulak bobby

    Like

  4. haris berkata:

    bipolar disorder.. hoho.
    bobby bobby… cakap je la terus terang kat sikin tu. ;p

    Like

  5. zulfikar Hazri berkata:

    tak nampak mata putih bobby. kecik mcm kutu je mata dia!

    Like

  6. Pa Johan berkata:

    Aujinz: Power betul gedik dia…😄
    Tanpa Nama: Jangan lempang dia, wak.😦
    Ezan: Normal la tu. Babi timur. Penuh sifat malu.😀
    Haris Khairuddin: Dah banyak kali cakap. Sikin tak layan. Grrrr…😦
    Zulfikar Hazri: Mata besar biji sawi ada hati nak lawan mata ek?

    Like

  7. sagi berkata:

    =)) comey pp merah

    Like

  8. Kringet berkata:

    Kau tiada potensi dalam acara lawan kelip mata Bobby…
    Kau…Kau…Kau lebih menyerlah dalam pertandingan kelip idung…

    Like

  9. Pa Johan berkata:

    Cik Sagi: Hiks! >(oo)<
    Encik Kringet: Yang tu siang buta lagi dia menang!

    Like

  10. rifqah berkata:

    hahahha… rasa nak tampo je pipi bobby tu…

    Like

  11. Tanpa Nama berkata:

    Pa, ko tau x ko telah mengubah perspektif aku terhadap babi. Babi haram di makan, tapi haram tau kalau cakap babi comel? haha

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s