Pasti Ada 1 dalam 7 Bilion

Posted: 13 Jun 2012 in Karut-tiviti

“Ya Allah, ya tuhan saya. Kat mana lah agaknya Engkau ‘sorokkan’ bakal suami saya…”

Komen-komen
  1. Kringet berkata:

    Bukan ari tu pos entri macam dah ada karat2 sikit ke?

    Like

  2. iyou berkata:

    ada hikmah jodoh belum sampai ^^ la tahzan, husnuzon dgn Allah yer…..

    Like

  3. Aujinz berkata:

    bertabahlah.. ada tue.. dia sesat.. tak pun dia punya GPS rosak.. koh koh koh

    Like

  4. cikLilis berkata:

    hehe, dia hilang ingatan sekejap.. nanti jumpa lah tu, hihi.

    Like

  5. Pa Johan berkata:

    Encik Syukri: Mana ada… *___*
    Iyou: InsyaAllah. Hiihiii… ^^
    Aujinz: GPS made in China kot. Sebab tu asik rosak…
    Cik Lilis: Kan? Hihi…

    Like

  6. Black berkata:

    Sampai ke Jepun kau mencari. Bertabahlah.

    Like

  7. Norazlin Nordin berkata:

    Dia menyorok nak buat surprise.

    Like

  8. BulanBatu berkata:

    Aku rasa kau comel *Tiba-tiba je*

    Tengok gambar di atas, teringat lirik lagu “Destiny taps me on the back, saying hello…”

    Like

  9. ezanidma berkata:

    tak lama lagi ada la tu

    Like

  10. nur emilya berkata:

    haha amboi🙂 kreatif!🙂

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s