Hmmm…

Posted: 8 Jun 2012 in Kerja Baghal Lalalala

Komen-komen
  1. Black berkata:

    Baghal ye? hewhewhew.

    Like

  2. Bulan berkata:

    Tak tahu nak gelak ke nak nangis. Aihh…

    Like

  3. Pa Johan berkata:

    Black: Baghal la jugak… kewkewkew.
    Cik Batu Bulan: Alah, gelak je la.😀

    Like

  4. sharkox berkata:

    begitu juga dengan jagung, saya beli jadung rebus pasar malam lepas tu tanam, jgan kata jagung, rumput pun tak tumbuh

    Like

  5. zulfikar Hazri berkata:

    saya korek2 hidung, saya gentel2 jadi biji2, saya jentik ke tanah di belakang bilik saya, tapi sampai sekarang tiada seketul hidung pun yang tumbuh di situ.

    Like

  6. Tanpa Nama berkata:

    tangan tak subur..camtu la. hoho.. ;p

    Like

  7. Prinz Aujinz berkata:

    erm erm erm.. mak aku kata kalau “tangan panas” tanam apa pun susah nak tumbuh.. masalah hang bukan tangan, tapi tanah.. kah kah kah

    Like

  8. Kringet berkata:

    Saya ada versi cerita yang berbeza tetapi kesudahannya sama seperti cerita anda.

    Suatu ketika dahulu saya pernah beli koleksi model kereta ferrari di kedai shell.
    Kemudian salah satu daripadanya telah ditanam di dalam pasu oleh anak saudara saya.
    Dengan penuh yakin beliau berkata, “tak lama lagi kereta ini akan tumbuh jadi kereta besar…”
    Berbulan saya tunggu namun tiada langsung tanda menunjukkan tunas kereta itu mencambah.

    Kecewa saya dibuatnya…

    Like

  9. Pa Johan berkata:

    Ashraq: Jagung tu dah kena rebus, memang la tak tumbuh. Lain kali campak yang raw punya.
    Zulfikar Hazri: Kalau tumbuh pokok hidung, aku nak try campak taik mata pulak la. Nanti boleh tolong orang buta. Hihi!
    Tanpa Nama: Tangan lejen ni, tangan lejen…
    Aujinz: Ye. Tanah panas. Baru aku tau bukan semuanya boleh kat Malaysia ni. Huhuhu…
    Encik Syukri: AHAHAHAHA…Kenapa tunggu berbulan je? Cuba tunggu bertahun-tahun. Mesti ada hasil. Apa orang kata tu? Bapa ku pulang dari kota, bapa ku belikan kereta… Ha, gitu la…

    Like

  10. merahitujambu berkata:

    nak epal..cuba campak biji durian.XD

    Like

  11. Keri berkata:

    haha… kesian

    Like

  12. Norazlin Nordin berkata:

    Habis kalau tanam benih manusia tumbuh apa?

    Like

  13. Pa Johan berkata:

    Keri: TT^TT
    Norazlin: Amboi soalan… Malu kita nak jawab. Hikhik!

    Like

  14. ezanidma berkata:

    saya juga sdg mnunggu pokok kiwi saya tmbuh

    Like

Timakasih! :>

