Hmmm…

Posted: 8 Jun 2012 in Kerja Baghal Lalalala

Advertisements
Komen-komen
  1. Black says:

    Baghal ye? hewhewhew.

    Like

  2. Bulan says:

    Tak tahu nak gelak ke nak nangis. Aihh…

    Like

  3. Pa Johan says:

    Black: Baghal la jugak… kewkewkew.
    Cik Batu Bulan: Alah, gelak je la. 😀

    Like

  4. sharkox says:

    begitu juga dengan jagung, saya beli jadung rebus pasar malam lepas tu tanam, jgan kata jagung, rumput pun tak tumbuh

    Like

  5. saya korek2 hidung, saya gentel2 jadi biji2, saya jentik ke tanah di belakang bilik saya, tapi sampai sekarang tiada seketul hidung pun yang tumbuh di situ.

    Like

  6. Tanpa Nama says:

    tangan tak subur..camtu la. hoho.. ;p

    Like

  7. Prinz Aujinz says:

    erm erm erm.. mak aku kata kalau “tangan panas” tanam apa pun susah nak tumbuh.. masalah hang bukan tangan, tapi tanah.. kah kah kah

    Like

  8. Kringet says:

    Saya ada versi cerita yang berbeza tetapi kesudahannya sama seperti cerita anda.

    Suatu ketika dahulu saya pernah beli koleksi model kereta ferrari di kedai shell.
    Kemudian salah satu daripadanya telah ditanam di dalam pasu oleh anak saudara saya.
    Dengan penuh yakin beliau berkata, “tak lama lagi kereta ini akan tumbuh jadi kereta besar…”
    Berbulan saya tunggu namun tiada langsung tanda menunjukkan tunas kereta itu mencambah.

    Kecewa saya dibuatnya…

    Like

  9. Pa Johan says:

    Ashraq: Jagung tu dah kena rebus, memang la tak tumbuh. Lain kali campak yang raw punya.
    Zulfikar Hazri: Kalau tumbuh pokok hidung, aku nak try campak taik mata pulak la. Nanti boleh tolong orang buta. Hihi!
    Tanpa Nama: Tangan lejen ni, tangan lejen…
    Aujinz: Ye. Tanah panas. Baru aku tau bukan semuanya boleh kat Malaysia ni. Huhuhu…
    Encik Syukri: AHAHAHAHA…Kenapa tunggu berbulan je? Cuba tunggu bertahun-tahun. Mesti ada hasil. Apa orang kata tu? Bapa ku pulang dari kota, bapa ku belikan kereta… Ha, gitu la…

    Like

  10. nak epal..cuba campak biji durian.XD

    Like

  11. Keri says:

    haha… kesian

    Like

  12. Habis kalau tanam benih manusia tumbuh apa?

    Like

  13. Pa Johan says:

    Keri: TT^TT
    Norazlin: Amboi soalan… Malu kita nak jawab. Hikhik!

    Like

  14. ezanidma says:

    saya juga sdg mnunggu pokok kiwi saya tmbuh

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s