Setia

Posted: 2 Jun 2012 in Zaman Primitif

Genggam tanganku saat tubuhku terasa linu,
Kupeluk erat tubuhmu saat dingin menyerangmu,
Kita lawan bersama, dingin dan panas dunia,
Saat kaki tlah lemah kita saling menopang,
Hingga nanti di suatu pagi salah satu dari kita mati,
Sampai jumpa di kehidupan yang lain.

                                                                                                 – Sheila on Seven, Saat Aku Lanjut Usia –

Advertisements
Komen-komen
  1. aku nak test kau, ninja tetel tu tali pinggang dengan bendana ikat mata dia kaler apa? jawab tanpa fikir, jujur!

    Like

  2. cimotcomot says:

    nak pinjam nija tetel tu!

    Like

  3. Batu Bulan says:

    Sedih, nak nangis baca T_T . Sebab masa kecil-kecil dulu pun, aku tak ada anak patung macam Ninja Tetel *jeles gila dengan kengkawan*. Bila dah kerja baru mampu beli Doraemon untuk peluk. Lepas tu kawan aku pandang, ‘Kau ni kurang kasih sayang ke apa?’

    Like

  4. Pa Johan says:

    Zulfikar Hazri: Isssshhh, dah tak ingat la… tapi rasanya tali pinggang dia kaler hitam kot. Ntah.
    Cimot: Tak boleh! 😡
    Moonstone: Hahaha… best juga peluk Doraemon sebab dia gemuk. Masa belajar dulu, saya beli Patrick Star… ^_^

    Like

  5. Prinz Aujinz says:

    hahhahaha.. sayang rupanya kau dengan ninja tetel yer.. koh koh koh

    Like

  6. iyou says:

    wah! sweeetnya setia dgn ninja tetel!! ><

    Like

  7. Dulu mak aku recycle je anak patung kami adik beradik. 5 beradik kami main patung yang sama ja. C:

    Like

  8. ezanidma says:

    ninja tetel RIP. wakakaaka

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s