Kecelaruan Identiti dan Personaliti Berganda

Posted: 24 Mei 2012 in Bobby the Bubbly Babi

* Bobby, Bobby… Hmmm… (-.,-) Kalau babi nak jadi itik, itik nak jadi apa pulak?

Komen-komen
  1. Doyi Ju Anna berkata:

    bila masa akak like pic bobby ni???
    sedih aku menggalakkn budak ni T_T

    HAHAHAHAHAHAHAHA

    Like

  2. cimotcomot berkata:

    babi+itik=batik

    hahahaha

    Like

  3. Cik Nur Qalby berkata:

    ooo ini cerita sebaliknye ye..noti kau bobbi chan..

    **ada nama i kat printscreem itu! hoi doyi kamu pon ada..hoho..

    Like

  4. haris berkata:

    time for duck hunt then… bang! hoho. ;p
    bobby bobby… ari tuh batman, sekarang batik lak..

    Like

  5. Pa Johan berkata:

    Cimot: Penemuan spesies haiwan terbaru = batik. Hahaha…
    Cik Nur: Adik-beradik menggalakkan babi ni jadi itik. Melampau!
    Haris: Jangan la kau tembak batik aku ni, Haris… Nanti aku kesunyian takde teman bertepuk tampar lagi… T-T

    Like

  6. Prinz Aujinz berkata:

    Haruskah kita panggil Duckface.. bukan pigface??..
    koh koh koh

    Like

  7. matkeng berkata:

    ceh, mati2 ingat ni facebook bobby..

    Like

  8. halimahchempreng berkata:

    eh kalau pig pun kire ‘duck’ jugak eh pa ? keh3 !

    Like

  9. jo berkata:

    wahh! yang ini terbaik ni……

    Like

  10. Norazlin Nordin berkata:

    Itik takde hidung yang begitu menyerlah macam tulah bobby oii.

    Like

  11. ezanidma berkata:

    waaa kakakaa

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s