Bankrupsi

Posted: 29 Mac 2012 in Bobby the Bubbly Babi

* Hai, kau. Aku ini ialah sedang mengalami kemuflisan idea dan kesibukan sekarang. Justeru, aku nak berehat seketika. Mungkin untuk sebulan dua. Tapinya, tapinya… aku dah suruh Bobby tolong tengok-tengokkan Peti ni. Kalau kau nak apa-apa, minta saja pada budak montel tu. Kalau dia tidur, tendang je. Ok?

Bye! Jumpa lagi! V(^_^)

Advertisements
Komen-komen
  1. nurdani says:

    jumpa lagi. hehe. comel lukisan

    Like

  2. Aujinz says:

    boleh harap ker si Bobby tue?.. koh koh koh

    Like

  3. ezanidma says:

    izinkan sy tendang dia sbb dia tidur. *deshum!

    Like

  4. atengbest says:

    sampai meleleh air liur… malu ngan sikin je…

    Like

  5. Pa Johan says:

    Nurdani: Terima kasih! 😀 dan jumpa lagi. Zzzzzzz…
    Lanun Ranggi: Entahlah… baru suruh jaga sesaat, dah membuta.
    Ezan: Tak rasa apa pun. Lemak dia tebal.
    Atengbest: Tu la pasal… takde maruah betul! Haih!

    Like

  6. hai la bobby.. bila kau nak berubah?? kalau tendang kang tak pasal2 kena samak. hoho~ ;p

    Like

  7. Ape yang bobby tu mampu buat ?? Membuta aje tau lah agaknye . keh3 !!

    Like

  8. Pa Johan says:

    Hariz: Tendang guna kasut bola woi! 😀
    Deeya: Kau tak tahu lagi kuasa terpendam dia, Deeya. Kau jangan tuduh bukan bukan. Kekeke…

    Like

  9. Tanpa Nama says:

    Eh? Semalam ada masuk panggung sabtu kan?

    Like

  10. Tanpa Nama says:

    me syair to nehi…

    masa tu Bobby blink2 bulu mata pelesu dia…

    Like

  11. Uiih tido jaa, entah kalau aku masuk curi peti ni pon dia tak sedar. (00)

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s