Katak Di Bawah Tempurung Kepala

Posted: 18 Mac 2012 in Kerja Baghal Lalalala, Tengah Tekanan

Komen-komen
  1. lisasuke berkata:

    sedang memahamkan maksud tersirat…huhuhuh~

    Like

  2. haryz khairuddin berkata:

    try nak paham jugak maksud ko ripa..
    tapi bila tengok meme tu,

    okay. (meme)

    Like

  3. zulfikar Hazri berkata:

    Ya Allah, tepat betul analogi kau cerita ni Pa… tepat betul!.. bagi mereka yang memahami dan mahu mengetahui.

    Like

  4. Aujinz berkata:

    Aku dah lama faham kalau kau buat entri macam nie Pa..
    ehh.. dari dulu dah.. kah kah kah

    Like

  5. Pa Johan berkata:

    Lisa: Eh, enjoy je la baca benda ni. Takde maksud tersirat pun.🙂
    Haris: Kakaka! Kau memang betul, aku sokong okay meme kau tu.😀
    Zulfikar: Awak ni banyak berfikir, Zulfikar Hazri. Tu je.
    Lanun Ranggi: Nasib baik kau faham orang gila ni. Kakaka…

    Like

  6. merahitujambu berkata:

    ahaha..pening jap..XD

    Like

  7. aku maafkan kamuuuuu tak perlu kita bertemu cukup kau tau yang akuuu maafkan kamuuuu….

    Like

  8. Mami_Icha berkata:

    😄 terasa terperli pulak, heheh

    Like

  9. nizamsani berkata:

    orang kata barang-barang di ekonsef tu, murah-murah.

    Like

  10. ezanidma berkata:

    ok. saya sedang cuba faham. dn sy dengan katak mmg tak serasi

    Like

  11. Tanpa Nama berkata:

    Inilah lumrah…
    Kalau katak hijau lari kerana mengikut kekasih…
    Mungkin keberangkalian dia masuk surat khabar tu lebih tinggi…

    Like

  12. Norazlin Nordin berkata:

    Bagi depa yang sedia ada katak dalam kepala, tahniah. * sniff sniff *

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s