Katak Di Bawah Tempurung Kepala

Posted: 18 Mac 2012 in Kerja Baghal Lalalala, Tengah Tekanan

Advertisements
Komen-komen
  1. lisasuke says:

    sedang memahamkan maksud tersirat…huhuhuh~

    Like

  2. try nak paham jugak maksud ko ripa..
    tapi bila tengok meme tu,

    okay. (meme)

    Like

  3. Ya Allah, tepat betul analogi kau cerita ni Pa… tepat betul!.. bagi mereka yang memahami dan mahu mengetahui.

    Like

  4. Aujinz says:

    Aku dah lama faham kalau kau buat entri macam nie Pa..
    ehh.. dari dulu dah.. kah kah kah

    Like

  5. Pa Johan says:

    Lisa: Eh, enjoy je la baca benda ni. Takde maksud tersirat pun. 🙂
    Haris: Kakaka! Kau memang betul, aku sokong okay meme kau tu. 😀
    Zulfikar: Awak ni banyak berfikir, Zulfikar Hazri. Tu je.
    Lanun Ranggi: Nasib baik kau faham orang gila ni. Kakaka…

    Like

  6. ahaha..pening jap..XD

    Like

  7. aku maafkan kamuuuuu tak perlu kita bertemu cukup kau tau yang akuuu maafkan kamuuuu….

    Like

  8. Mami_Icha says:

    😄 terasa terperli pulak, heheh

    Like

  9. nizamsani says:

    orang kata barang-barang di ekonsef tu, murah-murah.

    Like

  10. ezanidma says:

    ok. saya sedang cuba faham. dn sy dengan katak mmg tak serasi

    Like

  11. Tanpa Nama says:

    Inilah lumrah…
    Kalau katak hijau lari kerana mengikut kekasih…
    Mungkin keberangkalian dia masuk surat khabar tu lebih tinggi…

    Like

  12. Bagi depa yang sedia ada katak dalam kepala, tahniah. * sniff sniff *

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s