Kerat Rambut

Posted: 14 Mac 2012 in Zaman Primitif

Advertisements
Komen-komen
  1. dark says:

    keh keh..terbaikkkk. mak aku pun buat benda yg sama masa nak gunting rambut aku masa kecik2 dulu. dah besar je mengada-ngada nak g salun.

    word of the day: berburas

    Like

  2. MoonStones says:

    rambut ramai-ramai jatuh, keh keh…

    aku bayangkan orang kenit tengah lompat ramai-ramai dari menara bergerak.

    Like

  3. fasya says:

    hahaha..cute..

    Like

  4. Aujinz says:

    Mustapa Johan memang hengsem.. kah kah kah.. zaman aku sekolah pon, member member tolong guntingkan rambut.. memang kacak habis..

    Like

  5. Pa Johan says:

    Dada: Ceh, pergi salun tu… Aku tak pernah pergi salun. Mak aku punya hasil tangan dah hampir sama dengan potong kat salun, buat apa pergi sana? Hihi.
    Cik Moon: Kakaka, sebenarnya tak tahu nak bina ayat macam mana. ._.”’
    Fasya: Hikhikhik! ^^
    Aujinz: Kacak yang macam mana tu? Kacak, atau ‘kacak’ sebab silap gunting sampai kepala tobek?

    Like

  6. multi purpose mak. suruh je ape2.. musti pastu jadi la hasil dia..
    itulah kuasa sorang mak. ;p

    Like

  7. che_lin says:

    rambut lepas gunting? =)
    saye menggunakan kaedah yg sama menggunting rambut anak saye.
    tp suami saye marah pulak sebab fringe depannya senget -_-‘

    Like

    • Pa Johan says:

      Hmmm…Mungkin boleh guna method telangkupkan mangkuk atas kepala anak dulu, lepas tu potong rambut dia. Memang berkesan cara tu… pasti fringenya akan rata. *mengurut ngurut dagu*

      Like

  8. ezanidma says:

    kahkah teringt masa kecik. mak la yg jadi tukang guting rmbut 🙂

    Like

  9. Haha, aku dulu seriau ja nak suruh mak aku guntingkan rambut, sebab dia selalu ‘ter’gunting telinga aku sekali. ==”

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s