Kerat Rambut

Posted: 14 Mac 2012 in Zaman Primitif

Komen-komen
  1. dark berkata:

    keh keh..terbaikkkk. mak aku pun buat benda yg sama masa nak gunting rambut aku masa kecik2 dulu. dah besar je mengada-ngada nak g salun.

    word of the day: berburas

    Like

  2. MoonStones berkata:

    rambut ramai-ramai jatuh, keh keh…

    aku bayangkan orang kenit tengah lompat ramai-ramai dari menara bergerak.

    Like

  3. fasya berkata:

    hahaha..cute..

    Like

  4. Aujinz berkata:

    Mustapa Johan memang hengsem.. kah kah kah.. zaman aku sekolah pon, member member tolong guntingkan rambut.. memang kacak habis..

    Like

  5. Pa Johan berkata:

    Dada: Ceh, pergi salun tu… Aku tak pernah pergi salun. Mak aku punya hasil tangan dah hampir sama dengan potong kat salun, buat apa pergi sana? Hihi.
    Cik Moon: Kakaka, sebenarnya tak tahu nak bina ayat macam mana. ._.”’
    Fasya: Hikhikhik! ^^
    Aujinz: Kacak yang macam mana tu? Kacak, atau ‘kacak’ sebab silap gunting sampai kepala tobek?

    Like

  6. haryz khairuddin berkata:

    multi purpose mak. suruh je ape2.. musti pastu jadi la hasil dia..
    itulah kuasa sorang mak. ;p

    Like

  7. che_lin berkata:

    rambut lepas gunting? =)
    saye menggunakan kaedah yg sama menggunting rambut anak saye.
    tp suami saye marah pulak sebab fringe depannya senget -_-‘

    Like

    • Pa Johan berkata:

      Hmmm…Mungkin boleh guna method telangkupkan mangkuk atas kepala anak dulu, lepas tu potong rambut dia. Memang berkesan cara tu… pasti fringenya akan rata. *mengurut ngurut dagu*

      Like

  8. ezanidma berkata:

    kahkah teringt masa kecik. mak la yg jadi tukang guting rmbut🙂

    Like

  9. Norazlin Nordin berkata:

    Haha, aku dulu seriau ja nak suruh mak aku guntingkan rambut, sebab dia selalu ‘ter’gunting telinga aku sekali. ==”

    Like

Timakasih! :>

