Winduwnyewww…weewuuuweeewuuu…

Posted: 12 Mac 2012 in Bobby the Bubbly Babi

* Tak boleh jadi ni, tak boleh. Nampak gayanya membabi lagi laaa aku tahun ni, haiyo…

Komen-komen
  1. membabi lagilah kau bobby muahahaha… ko hengat ko dah sunat, ko akan mengalami perubahan ke? hiks

    Like

  2. zulfikar Hazri berkata:

    tu dia… tu diaaa.. tu diaaa. bobby dah balik dahhhhh

    Like

  3. Cik Nur Qalby berkata:

    waaaaaa! kangen banget deh am loo bobby! welkem bek bebeh..jom sirap bodo jom..

    Like

  4. Aujinz berkata:

    Bobby dah balik.. kah kah kah

    Like

  5. halimahchempreng berkata:

    pergghhh ~ bobby ! makin kacak .. haha !

    Like

  6. Pa Johan berkata:

    Kak Biskut: Kakaka! Suara dia dah pecah, hampir hampir je tak kenal tadi!😀
    Zulfikar: Tu diaaaaaaaa……… budak gendut dah balik.
    Cik Nur Qalby: Sirap bodo? Jommmmmm!!!!!
    Aujinz: *Bobby salam dan cium tangan kau*
    Deeya: Anak muda pulang dari perantauan. Nampak ganteng. :3

    Like

  7. Kringet berkata:

    Studylah Bobby…
    Tak lama lagi ko nak PMR…

    Like

  8. haryz khairuddin berkata:

    yeay..! bobby dah balik dah…!!
    bobby…! nak kusyen!! pegi obersee kan ari tu..😄
    x kesah la kusyen apepon.. ;p

    Like

    • Pa Johan berkata:

      Kusyen??? Orang pergi obersee bawak balik magnet fridge je wei… Nak nak si Bobby ni, bawak balik cerita je la… Bukan nak belikan ole ole ke apa. Hampagas tol!

      Like

  9. haryz khairuddin berkata:

    ala.. kusyen. macam citer hantu kak limah tu..
    yang singa ternganga keluar ayor tu.. hah. yang tu la.😄

    kusyen = key chain.

    *cerita? cerita ape je si bobby tu bawak balik. jangan2… huhuhu. ;p

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s