Aku Akan Ke Neraka Disebabkan Ini… T^T

Posted: 14 Februari 2012 in Zaman Primitif

Kekejaman… TT^TT

Komen-komen
  1. Luc berkata:

    Air suling. Kakakaka.

    Like

  2. zulfikar Hazri berkata:

    mesti ulat tu, akhir hidupnya dia akan tengok wajahkau yang kepuasan melihat dia mati kan? mesti efek wajah kau mcm villains dalam filem hollywood.

    mesti ada penyesalan dalam ulat gonggok tu! Rifa Johan pembunuh!!!

    Like

  3. nizamsani berkata:

    wui.gelak jahat.

    Like

  4. jo berkata:

    kejam betei ko ni….waaaaa…

    Like

  5. Prinz Aujinz berkata:

    Rifa Johan kejam ….kejam.. kah kah kah…

    Like

  6. pembunuh!!! pembunuh!!!

    Like

  7. haryzkhairuddin berkata:

    gile seram kau ni ripa..ade potensi jadi pembunuh upahan.
    nak gelak tu pikir2 jugak dosa dia sekali.. kalau dorang tuntut nanti…apa mau citer?? ;D

    air dalam bateri tu konfem bukan air paip.

    Like

  8. Pa Johan berkata:

    Zulfikar Hazri: Kau takkan sanggup punya tengok muka aku time tu. Memang macam Joker tengah tersengih sengih. Buat apa ulat tu nak menyesal. Aku la yang menyesal gila ni. Tak tahu nak mintak maaf camne kat keluarga ulat-ulat yang dah kehilangan orang tersayang kerana kekejaman aku dulu.😦
    Encik Nizam Sani: Takut tak? Takut tak? Takut tak? Kehkehkeh.
    Jo: Aku pun nak ikut kau waaa sekali. Waaaaaaa~~~~ TTATT
    Aujinz: Aku terima hinaan kau tu Aujinz, aku terima… hu…
    Mak Cik Biskut Tiger: Syyyyyttt… Cakap pelan sikit. Polis dengar nanti.
    Haris: Kakaka… Time tu aku kecik lagi la. Tadika pun belum rasanya. Jangan la marah aku wey, aku dah cukup berdosa no dah ni. :p
    Cik Apple: Kekejaman… oh God, why… Y^Y

    Like

  9. Kringet berkata:

    Yang deme bubuh dalam bateri kereta tu sebenarnya ais krim soda…

    Like

  10. haryzkhairuddin berkata:

    bile mase lak la aku marah kat ang cik ripa oooii… hoho. ;p
    biase la, dalam blog kan… sumernye monotonous je. xpe2..beta paham. harharhar.. ;D
    xleh blah ko nye gelak tu. mmg evil giler rasenye. muahahaha.. >XD

    Like

  11. krepek berkata:

    huhu..gelak sambil buat muka yg amat mengerikan ye cik rifa…keh³..

    Like

  12. Pingu Norazlin berkata:

    tidak pernah ku sangka, kau sebegitu kejam dan tak geli pulak dekat ulat tuh.

    Like

  13. halimahchempreng berkata:

    errrr menatang gulung2 tu bukan nama dia ‘loeng’ ker ?? pa aku nak tanye , ko reti berenang tak ? HAHA !

    Like

Timakasih! :>

