Atuk #7 : Atuk Lelaki dan Cucu Perempuan

Posted: 4 Februari 2012 in Atuk Gua Bukan Atuk Lu

*sambungan dari siri Atuk : Sebuah Memori Bersama, tahun lepas punya cerita*

Komen-komen
  1. MoonStone berkata:

    kasih sayang atuk pun aku tak sempat nak rasa T_T

    Like

  2. Enchik Hyde berkata:

    bestnya kenangan dengan atuk sendiri kanπŸ™‚

    Like

  3. zulfikar Hazri berkata:

    aku bygkan atuk lelaki endingnya selak kain pelekat, berderau jugak aku nak skrol kebawah.

    hahahahahahaha

    Like

  4. Prinz Aujinz berkata:

    power power.. ang buat aku nak cerita pasal atuk aku plak.. huhuhuhu

    Like

  5. Apple berkata:

    haha.. part telur tu sngt sensitif dan agak mengelirukan jiran2 tetangga jika tersalah paham. Mcm kat Australia, anak2 kepada sepasang suami isteri dirampas oleh kerajaan kerana anak2 mereka tidur dengan ibubapa. (mengelak kes fidofil)

    Like

  6. Kak Lily berkata:

    keh!keh! keh!
    πŸ™‚

    Like

  7. Kak Lily berkata:

    Saiya yang membaca pun terasa lucu dan’ter’malu-malu’ hihihi.

    Like

  8. Pa Johan berkata:

    Fizi Kola: Wah, dah pandai pertama pertama awok ni!
    Moon Stone: There, there… jangan nangis ye?
    Asyrafulnaim: Ha’ah best, walaupun kadang2 menakutkan macam yang aku kena ni.πŸ˜€
    Zulfikar Hazri: Ah, takkan la atuk aku nak buat mende mende tak semenggah cenggitu. Kehkeh.
    Aujinz: Eleh aujinz, katanya hari tu nak buat itu la, ini la, last last tak buat jugak aku tengok.
    Cik Apple: Betul betul. Anak anak mat saleh ni selalunya dah diasingkan tempat tidur seawal umur kanak kanak lagi, kan? Kita je kat sini yang tidur masih dekat bawak ketiak mak walaupun dah besar panjang. :p
    Kak Lily: Kekekeke… saiya pun segan jugak, kak. Nasib baik la masa tu saiya masih innocent lagi. Sekarang ni saiya dah tak innocent sangat dah. Dah banyak pendedahan. :p

    Like

  9. Abu Huzaifah berkata:

    haha… boleh tahan lawaknye… =..=” nak tengok telur boleh? errr

    Like

  10. haryzkhairuddin berkata:

    nasib baik la dulu ko masih otak suci ripa..
    nak tengok ‘telur’ atuk eh?? hahaha.πŸ˜„
    selalu atuk jarang garang dengan cucu2..

    Like

  11. krepek berkata:

    hahaha..teringat mase kecitΒ² dulu selalu kena belasah dgn arwah atuk masa mengaji quran.

    Like

  12. Pa Johan berkata:

    Abu: Errr… ._.
    Haris: Tu la pasal. Segannya terasa sampai sekarang. -.-””
    Encik Krepek: Mesti sekarang encik dah terer gila mengaji ek?πŸ™‚

    Like

  13. neyjoehan berkata:

    Rifa Johan, bagaimana saya mahu contact awak? nak emel pls :3

    Like

  14. jo berkata:

    aku punya cerita zaman kecik2 hampir sama dengan ko…ada atok yg suka WWF..ajar mengaji..garang (sebab atok aku cikgu besar dekat parit jawa, muar)..hahahaa..part tokleh tahan, keratan rentas kepala orang dalam buku tajwid…hahahahhahahaaa…cuma atok aku xde telor macam atok ko je…

    Like

  15. Pa Johan berkata:

    Kalau atuk kau ada telor sama macam atok aku, ada potensi tak yang kita berdua ni sebenarnya bersepupu? Kakakaka…

    Like

Timakasih! :>

