Bukan Salah Ibu Mengandung

Posted: 17 Disember 2011 in Bobby the Bubbly Babi

Sekarang, aku kena buat apa ni? Merasa bangga? Atau merasa perlu buat repot polis? -_-”’

Komen-komen
  1. Kak Lily berkata:

    Aiyak! Mendalam. Makan dalam maksudnya ni.🙂

    Like

  2. cimotcomot berkata:

    aiyakkkk..ayunye malu-malu babi tu!!

    Like

  3. krepek berkata:

    sungguh tak macho la ko bobby…kata nak jadi lelaki sejati..

    Like

  4. zulfikar Hazri berkata:

    ala, patut nenen bobbby tersembul la sikit, menggelembung mcm org biasa berkemban.. hahahahha

    Like

  5. TheSharkox berkata:

    *Jackie chan tengah garu kepala*

    Like

  6. haryzkhairuddin berkata:

    haish.. x malu tol bobby ni.. berkemban lak. lol.😄
    memang serampang dua mata entri ko ni ripa oiii.. ;p

    Like

  7. Remy berkata:

    Turned on betul tengok Bobby berkemban.

    Like

  8. Pa Johan berkata:

    Kak Lily: eh mana ada…
    Cimot: *hidung merah*
    Krepek: biarlah kita, biarlah kita nak buat apa apa pun! *menyombong bodoh*
    Aujinz: aku pun. *freddie mercury ultra-weird-angle facepalm*
    Zulfikar Hazri: kau ni daripada hari tu, suka betul dengan… ish.
    Ashraq: *hulur syampu Bawang*
    Haryzkhairuddin: okay la tu dia berkemban daripada berbogel terus. nak belikan dia baju, tapi dia tak ada leher pulak. :p
    Remy: tengok babi berkemban pun boleh turn on. belum lagi manusia. -_-

    Like

  9. Cik Nur Qalby berkata:

    *pitam*

    Bobby pinjam kain batik awak ke rifa?

    Like

  10. deeya berkata:

    perrggghhhh ~ bobby ! dah sunat makin ayu .. teruja noks !

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s