Tandus

Posted: 13 Disember 2011 in Uncategorized

Boleh jadi ini entri last.

Bye!

Komen-komen
  1. fasya berkata:

    uish..janganla camtu..mesti post entri2 baru tau lepas2 ni..tolong jangan berhenti lagi..huwaa..

    Like

  2. Prinz Aujinz berkata:

    wai yuuuuuuuuu…πŸ˜„

    Like

  3. Remy berkata:

    Leaving You.
    Hai! Tahukah awak yang saya hampir mati?

    Dua ayat ni buat aku sebak.
    *cerita palsu*

    Like

  4. Kak Lily berkata:

    Kalau tak de rasa nak delete blog,itu kira banyak idea lagi Pa.

    Coming soon heheπŸ™‚

    Like

  5. Pa Johan berkata:

    Fasya: Azam 2012 saya ialah menutup Peti.πŸ™‚
    Aujinz: Ikan yu berada dalam keadaan pengsan apabila dia ber’baring’.
    Remy: Kehkehkehkehkeh. Kehkehkehkehkeh.
    Kak Lily: Entah la kak. Dah hujung hujung ni tinggal habuk je. Hmmm… -_-

    Like

  6. haryzkhairuddin berkata:

    “woit ripa..!! apa lak last entri?? xmo la tutup2. nnt bobby x faymes la pasni.” kate bobby. hahaha.. ;p

    Like

  7. Enchik Hyde berkata:

    pelis, janganlah stop peti ini… saya suka peti ini =___=

    Like

  8. Pp berkata:

    Pehal pulak last?

    Like

  9. che_lin berkata:

    ala dik, pls dont close it…we gonna miss your entries. Maybe should re-start next yrπŸ™‚

    Like

  10. bujal berkata:

    gersang ilham.ambik cuti la~~korek idea dalam2~

    Like

  11. Pa Johan berkata:

    Encik Hyde: tak ada tak ada! jangan nak bodek! -_-
    Inchik Pipiyapong: idea dah tak mari. idea tinggal last kopek.
    Kak Che Lin: otak saya jenis tak boleh restart restart kak. dia cuma boleh on dan shut down saja.πŸ™‚
    Encik Bujal: saya cuti setat tahun depan.

    Like

  12. wanie berkata:

    JANGAN~!!!!!!!
    (first time komen. sbb tak sanggup sgt)

    Like

  13. ichie-spide berkata:

    tolongg !! jgn lah buang harta akak nie .. merayu gila2 .. saya sayng blog akak nie .. hehe~ kalau akak buang harta nie, saya rindu kat bobby dengan sikin .. =D

    Like

  14. rosesghazali berkata:

    saya psikik

    saya kata.. awak tetap akan update. ^_^

    percayalah..~~

    Like

Timakasih! :>

