Alam Ria Cuti Sekolah

Posted: 4 Disember 2011 in Bobby the Bubbly Babi

* Bobby dah selamat jadi dewasa. Awak bila lagi, dik? :D

Komen-komen
  1. M. Faiz Syahmi berkata:

    Gadis-gadis selalu cakap lelaki ‘selekeh’ as in tak senonoh kan? Heheh. Comel.

    Like

  2. Prinz Aujinz berkata:

    hahahhaha.. terkengkang kengkang .. gila dah lama aku tak dengo ayat tue.. masa kat kampung dulu memang itu lahh ayat aku hari hari.. kah kah kah..

    Like

  3. zulfikar Hazri berkata:

    Bobby pervert.. Flasher… laaaaarikkkkkk!

    Like

  4. Remy berkata:

    Sikin tu nak tengok bukti, mesti dia ada degree in pervert study.
    Betul betul macam kawan aku yang sorang tu.

    Like

  5. Pa Johan berkata:

    Faiz: iyeke gadis gadis suka cakap macam tu? ._. anyway, selamat berjaya untuk buku BIN !🙂
    Aujinz: ‘jalan terkengkang kengkang’ macam kongkang…
    Zulfikar Hazri: beliau minta izin untuk tunjukkan, jadi beliau bukan pervert.tolong faham.
    Remy: iye? sapa kawan kau tu? aku mahu berkenalan dengan dia sebab aku juga ada degree in pervert study atas biayaan sendiri. banyak yang kami boleh bualkan bersama.

    Like

  6. haryzkhairuddin berkata:

    aik. bobby dah beso panjang baru nak sunat??
    ooh.. patut la dah x nampak dia sehari dua ni.. huhu. ;p

    Like

  7. Cik Nur Qalby berkata:

    huh! gatal punye budak..sikinzir larikkkkkkkkkkkkk~

    Like

  8. mimizuzuhaha berkata:

    nak tengok?
    hahaha..takleh blah

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s