Alam Ria Cuti Sekolah

Posted: 4 Disember 2011 in Bobby the Bubbly Babi

* Bobby dah selamat jadi dewasa. Awak bila lagi, dik? 😀

Advertisements
Komen-komen
  1. Gadis-gadis selalu cakap lelaki ‘selekeh’ as in tak senonoh kan? Heheh. Comel.

    Like

  2. Prinz Aujinz says:

    hahahhaha.. terkengkang kengkang .. gila dah lama aku tak dengo ayat tue.. masa kat kampung dulu memang itu lahh ayat aku hari hari.. kah kah kah..

    Like

  3. Bobby pervert.. Flasher… laaaaarikkkkkk!

    Like

  4. Remy says:

    Sikin tu nak tengok bukti, mesti dia ada degree in pervert study.
    Betul betul macam kawan aku yang sorang tu.

    Like

  5. Pa Johan says:

    Faiz: iyeke gadis gadis suka cakap macam tu? ._. anyway, selamat berjaya untuk buku BIN ! 🙂
    Aujinz: ‘jalan terkengkang kengkang’ macam kongkang…
    Zulfikar Hazri: beliau minta izin untuk tunjukkan, jadi beliau bukan pervert.tolong faham.
    Remy: iye? sapa kawan kau tu? aku mahu berkenalan dengan dia sebab aku juga ada degree in pervert study atas biayaan sendiri. banyak yang kami boleh bualkan bersama.

    Like

  6. aik. bobby dah beso panjang baru nak sunat??
    ooh.. patut la dah x nampak dia sehari dua ni.. huhu. ;p

    Like

  7. huh! gatal punye budak..sikinzir larikkkkkkkkkkkkk~

    Like

  8. mimizuzuhaha says:

    nak tengok?
    hahaha..takleh blah

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s