Buah Murah Atau Buah Mahal?

Posted: 1 Disember 2011 in Karut-tiviti

“Benda mahal lagi cantik, patut disorokkan. Nanti kena curi dengan orang.”

Komen-komen
  1. Cik Nur Qalby berkata:

    terbaek lah adik!! like 300x..

    Like

  2. Remy berkata:

    Blog ni lucah.
    Saya terpaksa ketuk lutut.

    Like

  3. haryzkhairuddin berkata:

    tu dia…bile bobby mule bagi tazkirah. ;p
    mau sedas dua kena kat orang2 yg terasa kat luar sane. kui3..

    Like

  4. TheSharkox berkata:

    dalamnya lurah

    Like

  5. demang berkata:

    good one! really

    Like

  6. Pa Johan berkata:

    Cik Nur Qalby: sekali like sudah la kak…🙂
    Zulfikar Hazri: Cik Udacun dah tolong tegurkan. hihi.
    Remy: yela Remy… awak orang baik-baik, tinggi ilmu agama, saya ni tahu membabi saja. Sudahlah suka membabi, lucah pula tu. Sini tak sesuai untuk manusia malaikat macam awak. Pergilah Remy, jangan ke mari lagi. Tinggalkanlah saya dengan kelucahan ini…
    Thalhah: terima kasih!🙂 tapi… tak perlu share sebenarnya.
    Haris Khairuddin: Bobby pun bukannya betul sangat. Beliau tu kulu-kilir bertelanjang bulat, ada hati pula nak tarbiah kan orang.
    Ashraq: buah dah lanjut usia,wak… maunya tak dalam lurah…
    Demang: Really? hmmm…

    Like

  7. Aujinz berkata:

    Buah skarang nie melambak yg murah murah… Tak larat dah… Hahahah..

    Like

  8. krepek berkata:

    sekarang ni banyak sgt buah yang murah,nak jumpa yang mahal memang susah..

    Like

  9. Pa Johan berkata:

    Aujinz, Krepek: bukan orang lelaki suka tengok buah murah ke? -_-

    Like

  10. krepek berkata:

    lelaki yg tak kuat iman je yg mudah terpengaruh dengan buah murah.

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s