Garisan Di Tapak Tangan

Posted: 16 November 2011 in Karut-tiviti, Kerja Baghal Lalalala, Kotak-kotak

* Tapak tangan aku memang jelas nampak macam ni (macam imej sependa *blush*).

Kadang-kadang bila aku tadah tangan, aku nampak macam ada imej uterus, sekali dengan sebahagian imej tiub Fallopio, dekat tapak tangan aku. Ini sangat mengkagumkan! (atau adakah aku ini yang sebenarnya suka berfikir benda-benda yang bukan-bukan, dan yang menjengkelkan, seperti sependa? -_-”””).

Tapi lain tapak tangan (dan lain pula penerimaan), lain results lah ye. Bak kata orang Jawa, ‘results may vary’.

Komen-komen
  1. Prinz Aujinz berkata:

    yang 99 tue aku tau, tapi pasal reproductive system tue, baru hari nie aku baca.. hahahhaha..

    Like

  2. Sab Buenoo berkata:

    wahaha😄. selalu aku masuk baca je. hari ni terasa nak komen teruih…… :)) tergelak besau aku entry kali ni. auto tadah tangan nak pastikan. -.- keh3

    Like

  3. Itik berkata:

    Tapa.. Tapa..

    Like

  4. TheSharkox berkata:

    haha..imej yang sama

    Like

  5. Enchik Hyde berkata:

    hahaha. *tadah tangan*

    Like

  6. krepek berkata:

    kreatif..baru hari ni tahu pasal reproductive system tu,lepas ni buat la entry pasal kalimah allah kat atas tapak tangan pulak.

    Like

  7. MoonStone berkata:

    kata kawan aku, kalau nak tahu perempuan tu boleh mengandung atau tak, buat macam perkara di atas, lepas tu tengok dekat bahagian “tiub Fallopio” tu, terbuka ke tertutup? kalau terbuka, alhamdulillah. kalau tertutup…. T_T
    konon-kononnya bayangan rahim perempuan tu. tak pasti sejauh mana kebenarannya. tapi kalau ‘benda ni’ ada juga dekat lelaki… errrr…

    Like

  8. Luc berkata:

    haha, teringat masa kecik2.

    Like

  9. zulfikar Hazri berkata:

    semau org yg baca entry ni mesti tadah tangan tengok…

    Like

  10. Remy berkata:

    Jadi, bila kau tampor muka orang,
    adakah muka orang tu akan meninggalkan bekas berbentuk separuh uterus?

    Like

  11. Pa Johan berkata:

    Aujinz: benda-benda rare ni kau akan jumpa dekat sini je, Aujinz. Blog lain tarak. :p
    Sab: kau nampak apa pulak kat tapak tangan sendiri? Piramid khufu?
    Itik: Tik…Tik…
    Ashraq: teruja tak?
    Asyraf: *baca doa*
    Nusra: eh eh betul kah ini? saya check, dan ia terbuka! Waaaah!!! boleh kawin!!! *seronok level 9*
    Luc: masa kecik-kecik, tengok garisan dekat tapak tangan pun boleh jadi satu permainan.😀
    Zulfikar Hazri: …dan tengok tapak tangan orang lain juga!
    Remy: taklah. Bentuk seterika. Sebab semasa menampor, jari-jari dirapatkan untuk bagi tekapan yang padu lagi panas.

    Like

Timakasih! :>

