Terasa Retis Untuk Satu Hari *tekup-tekup muka*

Posted: 6 November 2011 in Dia Punya Art, Hari Yang Bertajuk

Aku kalau tengah gelabah, aku jadi banyak cakap. Cakap-cakap yang tak ada tujuan, macam orang hilang pedoman.
Tekan gambar di bawah, kau akan tahu apa yang aku cakapkan ini.

Terima kasih, KAOS! . Di’lihat’ dan di interbiu oleh orang-orang yang hebat dalam berkarya, saya yang hina ini cukup beruntung!

WUHUUUUUU~~~!!!

*Luc, kau ni mengada-ngada betul tau. -_-“

Komen-komen
  1. Luc berkata:

    -.-” keh keh keh.

    Like

  2. Pa Johan berkata:

    -___-

    terima kasih belanja ‘teh tarik’.

    Like

  3. Remy berkata:

    Akak, nak signnnnnnnn!!

    Like

  4. Da Rk Half berkata:

    berdarah idung gua membaca interbiu luciper dgn pa johan yg sgt ohsem itu sambil menatap artwork beliau yg gila bobby pro. serius. lu bleh lukis manga, bukan di majalah mangga atau manggis

    Like

  5. Da Rk Half berkata:

    nak sainnnnnn juga!

    Like

  6. krepek berkata:

    gerek seh rifa..!! teruskan berkarya ok..!!

    Like

  7. haryzkhairuddin berkata:

    pergh..!!! ripa dah jadik retis skrg ni…!!! bobby pon dah makin glemer…
    so. tahniah la aku ucapkan kat korg berdua… ;p

    Like

  8. Prinz Aujinz berkata:

    Perghhh.. tapi memang kena dedahkan laaa.. dok peram bakat ang buat ape.. nyiahahha.. pro giler.. dan lagi, nak kena dedahkan kot kot hajat ko nak tutup blog nie terjadi.. nyiahahahaha

    Like

  9. Pa Johan berkata:

    haris: mana ada retis. gila kau retis. -_-
    aujinz: mmg hajat aku nk tutup bulan depan la.
    mereka sebenarnya patut intebiu kau juga, memandangkan blog kau pun berkonsepkan grafik juga, dan kau pun mmg terer melukis!šŸ˜€

    Like

  10. deeya berkata:

    nak sain pa !!!!

    Like

  11. fasya berkata:

    rifa..tolong jgn tutup blog ni..tak puas lagi rasanya nak baca hasil karya dari rifa..pepon tahniah bnyk2 ye..lepas ni leh kua tv plak..wish u all the best ok.. ~*(@_@)*~

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s