Kawan Saya Yang Seorang Itu Rupa Rupanya Ialah ‘Kuntilanak’

Posted: 25 Oktober 2011 in Kotak-kotak, Zaman Primitif

Komen-komen
  1. Prinz Aujinz berkata:

    hahahahha.. aku pun suka gak gigit pensil dedulu.. tapi takde laa kronik sangat.. koh koh koh

    Like

  2. Kringet berkata:

    Tidak sejengkel orang yang ketip kuku guna gigi.

    Aiye!

    Jengkel! Jelik! Jengkel!

    Like

  3. zulfikar Hazri berkata:

    ini dinamakan sindrom tidak puas menyonyot.. jangan gelak. ni serius, pakar psikologi ckp, sapa yg suka gigit benda mcm pen dan pensil, sebab dia masa kecik cepat sangt putus susu..

    Like

  4. Remy berkata:

    Tak lah kronik macam kunyah getah pemadam.

    Like

  5. nizamsani berkata:

    pergi sekolah tak sempat sarapan.
    sekurang-kurangnya ada benda untuk digigit dan dikunyah.

    kat sekolah dulu tak gigit pensel.
    gigit orang aje. bergaduh.

    Like

  6. Pa Johan berkata:

    Aujinz : kau ‘comel-lote’ la eh kalau macam ni -_-
    En. Syuqri : saya ada kawan yg ketip kuku guna gigi juga. kuku dia tak lawa.😦
    Zulfikar Hazri : ye ke? aku tersengih-sengih baca komen kau. laa… kesian kawan aku tu. tak cukup menyusu rupanya… -_-“”””””
    Remy : ooo… kau dulu kunyah getah pemadam, pastu makan eh…. eee…
    Encik Nizamsani : ganas juga encik ni ya. tak sangka!

    Like

  7. TheSharkox berkata:

    hahaha….

    aku ada member jenis gigit pensel ni..tapi dah lupa siapa beliau

    Like

  8. Hanis berkata:

    adik sy jenis cmni la. saya tk pernah buat. hehe~ dan dia sngt pengotor.
    p/s : mgkin pensel tu sdap sngt kot?

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s