Gula Gula Dari Tanah Merah

Posted: 19 Oktober 2011 in Kotak-kotak, Zaman Primitif

Sugar,
Oh, honey honey,
You are my candy girl,
and you got me wanting you.

                                                                       – The Archies, Sugar Sugar

Komen-komen
  1. Remy berkata:

    Zaman kanak-kanak:
    Zaman paling naif,
    zaman paling kreatif.

    Like

  2. ieja berkata:

    owhh..sama la kita!!suke maen tnh merah gak… nk sket gegula itu… ^_^

    Like

  3. PA JOHAN berkata:

    Remy: Zaman kanak-kanak juga zaman paling berani
    Ieja: nasib baik je tangan tak kena kudis buta! ^^

    Like

  4. Kadang-kadang, untuk gembira (ramai manusia di muka bumi ini hanya mahukan hidupnya gembira), kita hanya perlukan imaginasi.🙂

    Like

  5. zulfikar Hazri berkata:

    mesti banyak cacing dalam perut.. ada makan zentel tak?

    Like

  6. TheSharkox berkata:

    dari tanah kita datang so makan tanah rasanya tak mengapa kot

    Like

  7. Enchik Hyde berkata:

    zaman kanak kanak itu memang indah…

    p/s: saya tahu lagu The Archies – Sugar Sugar tu. mekasih mengingatkan🙂

    Like

  8. PA JOHAN berkata:

    Kak Hana: Betul kak, setuju benar saya ni.
    Zulfikar Hazri : Dah lama aku tak dengar perkataan ‘zentel’ tu. haha. sekarang tak makan lagi dah. dulu kecik2 setiap setengah tahun aku telan.
    Ashraq : kata2 itu datang dari mulut seorang doktor kah?
    Hyde: lagu sugar sugar tu kalau di direct translate bunyi dia jadi ‘gula gula’. saja letak situ utk bagi kena dgn tajuk.🙂

    Like

  9. Apple Cute berkata:

    masa baca blog ini.(baca dalam hati)..Tapi suara sinyo yang keluar..kenapakah ? hehehe good job =)

    Like

  10. Tanpa Nama berkata:

    saye lagik suke background lamer….~~~~

    Like

  11. Pa Johan berkata:

    apple : eh, kenapa suara sinyo yang keluar? tapi takpe juga, daripada suara giant yg kasar tu.🙂
    tanpa nama : yakah? sebenarnya saya tersilap kalendar. ingatkan deepavali minggu ni… -_- takpe, nnt saya tukar template lama.

    Like

  12. Prinz Aujinz berkata:

    ko buat aku teringat zaman kanak kanak aku.. dan bila aku teringat zaman kanak kanak aku, otomatik aku nak buat entri blog…

    Like

Timakasih! :>

