Bola Sepak, Mustapa dan Saya

Posted: 2 Oktober 2011 in Karangan Bertulisan Komputer, Zaman Primitif

Komen-komen
  1. Prinz Aujinz berkata:

    Hai Mustapa… koh koh koh..
    wow.. ade t-shirt Bobby limited edition.. keh keh keh

    Like

  2. zulfikar Hazri berkata:

    dulu aku ada kawan nama Mustapa Kamal, tapi aku tak pernah panggil dia Tapa atau pa sepanjang hidup, aku panggil dia mustapa kamal jugak… hahahahahahahaha

    Like

  3. Remy berkata:

    Mungkin aku boleh panggil kau Tapa pula lepas ni.
    Selamat tinggal Ja’apa, hai Tapa.

    Like

  4. fasya berkata:

    hahahaha..klakar..

    Like

  5. Tanpa Nama berkata:

    ahahahhaha.mustapa sangat epik. ;p

    Like

  6. krepek berkata:

    errr….menakutkan itu muka..hehe..

    Like

  7. Kringet berkata:

    Masalah identiti akan berlanjutan hingga ke masa hadapan.
    Kita anggap begini ;
    Bayangkan di suatu hari anda berkahwin dan punya anak.
    Berkemungkinan ini adalah soalan spot daripada anak-anak anda.

    Mama ni nak panggil Pa ke Ma?

    Like

Timakasih! :>

