Buah Hati

Posted: 22 September 2011 in Karut-tiviti

Advertisements
Komen-komen
  1. nusra says:

    chibi maruko!
    dekat mana boleh dapat benih? nak beli juga!

    Like

  2. PA JOHAN says:

    saya ada jual. tapi regenya sangat mahal!

    Like

  3. Remy says:

    Nak buah hati juga, boleh?
    Harap-harap hati kat dalam ni boleh ada teman lepas aku makan buah hati.

    Like

  4. Remy says:

    Bukan buka mulut?

    Like

  5. dulu ade org bagi saya makan jantung, saya tanya mcm mana boleh tanam jantung nih? dia ckp.. senang je dik, amik kat pokok pisang… End….

    Like

  6. deeya says:

    ini pokok buah hati ?? tapi semakin merimbun buahnyer , aku nampak pokok nie macam pokok cinta ^^

    ~halimahchempreng~

    Like

  7. Kringet says:

    Kenapa saya speechless?

    Mungkin kerana awak terlalu banyak buah hati…

    Hurmmm…

    Like

  8. nizamsani says:

    entri ini patut jadi buku.

    Like

  9. Prinz Aujinz says:

    nak gak aaa sikitttt..

    Like

  10. waa…nk tanam jugak..jual, msti boley jadi kayaaa…haha

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s