Buah Hati

Posted: 22 September 2011 in Karut-tiviti

Komen-komen
  1. nusra berkata:

    chibi maruko!
    dekat mana boleh dapat benih? nak beli juga!

    Like

  2. PA JOHAN berkata:

    saya ada jual. tapi regenya sangat mahal!

    Like

  3. Remy berkata:

    Nak buah hati juga, boleh?
    Harap-harap hati kat dalam ni boleh ada teman lepas aku makan buah hati.

    Like

  4. Remy berkata:

    Bukan buka mulut?

    Like

  5. zulfikar Hazri berkata:

    dulu ade org bagi saya makan jantung, saya tanya mcm mana boleh tanam jantung nih? dia ckp.. senang je dik, amik kat pokok pisang… End….

    Like

  6. deeya berkata:

    ini pokok buah hati ?? tapi semakin merimbun buahnyer , aku nampak pokok nie macam pokok cinta ^^

    ~halimahchempreng~

    Like

  7. Kringet berkata:

    Kenapa saya speechless?

    Mungkin kerana awak terlalu banyak buah hati…

    Hurmmm…

    Like

  8. nizamsani berkata:

    entri ini patut jadi buku.

    Like

  9. Prinz Aujinz berkata:

    nak gak aaa sikitttt..

    Like

  10. cicaq kechill berkata:

    waa…nk tanam jugak..jual, msti boley jadi kayaaa…haha

    Like

Timakasih! :>

