Suatu Ramadhan Lama Dahulu (3)

Posted: 19 Ogos 2011 in Karangan Bertulisan Komputer, Zaman Primitif

*Hari ini (19.8.2011), abah dan adik aku eksiden motor. Nasib baik eksiden runcit-runcit saja. Dia orang luka-luka dekat lutut dan tangan kiri. Ada budak Form 3 bawak motor macam khinzir buta, ditabraknya motor abah dari tepi. Untung aku tak ada di tempat kejadian. Kalau tak dah lama bibir budak tu herot-berot kena tekap dengan ekzos panas.

Marah, marah juga. Sambung, sambung juga.
Yeeehaaa. Cerita ni terpaksa disambung lagi!

Komen-komen
  1. Tanpa Nama berkata:

    Amboi. Patah tangan?
    Power punya refleks sampai boleh patah tangan.
    Dinding bocor tak?

    Like

  2. Pesanan orang tua tu bertepatan dengan kejadian kawan – kawan sepejabat kemalangan beberapa bulan lepas.

    Like

  3. zulfikar Hazri berkata:

    ergghhh mcm mana la rasa sakit dia tu kan… aku tak pernah kena patah patah ni.. 0.o

    Like

  4. TheSharkox berkata:

    budak form 3 yang bawak moto tu, bobby??

    Like

  5. soleh mcari solehah berkata:

    =)

    Like

  6. Prinz Aujinz berkata:

    Power power..
    sampai patah tangan.. huhuhuhu

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s